Saturday, June 5, 2010

Ucapan oleh Tuan Haji Khairy dihadapan RIBUAN peserta Demo Anti Israel anjuran BN



Khairy bertanya bagaimana jika dihantar beratus kapal bantuan? Adakah Israel mampu untuk menyerang?

Soalan yang boleh dianggap soalan bodoh.. Kalau dihantar beratus kapal pulak takkan Israel nak hantar Komando macam yang telah berlaku tu.. Israel nanti hantar Jet Pejuang pulak la ataupun Kapalselam mereka yang boleh menyelam.. itu pun tak tahu nak fikir..patutlah Najib tak melantik dia didalam kabinet Najib.. Bodoh rupanya Khairy ni!!

Dia sendiri nak himpun 200 orang pun tak dapat.. nak himpun beratus kapal pulak.. kah.. kah.. kah..






Saksikan... Ucapan Ketua Pemuda UMNO Haji Khairy Jamaludin dihadapan ribuan (Ribuan tu TV3 yang kata padahal tak sampai 200 orang pun…) yang menyertai Demonstrasi Anti Israel anjuran Pemuda UMNO yang Hipokrit.

KJ mengesyorkan supaya dunia menghantar beratus buah kapal bantuan ke Gaza supaya Israel sukar untuk menyerang kapal-kapal yang sebanyak itu.Oleh itu peluang untuk menyampaikan bantuan ke Gaza akan tercapai berbanding kalau hanya sebuah dua kapal yang pergi.

Khairy juga berkata sebagaimana yang dilaporkan oleh Malaysiakini di SINI "Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel,"

Kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel?.. kah.. kah.. kah.. kita tu siapa?

Pemuda UMNO ke? Kalau Pemuda UMNO tu ke Lombok Indonesia tu berani la..



Ini video klip demo anti Israel dari Pakatan Rakyat. Cuba bandingkan dengan Video klip dari Demo Pemuda UMNO kat Masjid Negara di atas. Kau orang komenlah sendiri




Gambar menunjukkan ribuan rakyat Malaysia yang berarak menyuarakan bantahan terhadap kekejaman yang dilakukan oleh Regim Zionis terhadap penduduk Gaza..Kau orang tengok sendiri siapa yang ramai UMNO ke PR.

Anak Sungai Derhaka

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak