Friday, June 4, 2010

Bermain Macam Anak Betina & Tak Nak Bagi Dokumen..Menyebabkan Mahkamah Ditangguh Ke 14 Julai Depan


Mahkamah mula bersidang pada jam 9:54 tadi. Pendakwaraya, Datuk Mohd. Yusof memohon kebenaran mahkamah memanggil saksi, doktor pakar bedah am HKL, Dr. Mohd. Razali Ibrahim ke kandang saksi, angkat sumpah dalam bahasa Inggeris.

Dan prosiding hari ini dibuat dalam bahasa Inggeris.

Dr. Mohd. Razali menerangkan kepada mahkamah bidang tugas atau skop tugas beliau yang membabitkan bahagian tubuh dari leher ke bawah.

Dr. Mohd. Razali berkata, semua peralatan yang digunakan untuk tujuan pemeriksaan Mohd. Saiful telah distreril (nyah kuman).

'' protoscope & equipment used to examine Saiful already sterilised''

Beliau turut mengulang kenyataan semalam, peralatan yang dimasukkan melalui dubur Mohd. Saiful untuk tujuan pemeriksaan, disapu dengan K.Y gel terlebih dahulu sebagai pelincir (melincinkan).

Razali berkata sesetengah cecair yang digunakan mungkin akan membawa sedikit kemudaratan di bahagian yang di sapu

Pendakwaraya turut bertanyakan adakah sayfoooooool punya tu disumbat dengan plastik? Dr itu memberitahu tidak

Giliran Karpal menyoal balas Dr. Mohd. Razali. Tapi oleh kerana ketiadaan beberapa dokumen, bahan yang diperlukan, maka sukar pihak peguambela membuat rumusan.

Dan seperti dijangka, Karpal telah memohon untuk menangguhkan perbicaraan sehinggalah semua dokumen yang di perlukan di berikan kepada pihak pembela.

Apa punya perbicaraanlah..dokumen pun tak diberikan..senarai saksi pun tak ada..nak lawan mahkamah kenalah jadi macam anak jantan..bukannya sembunyikan sesuatu yang penting untuk menang kes.

Tangguh ke 14 Julai

Mahkamah akan bersambung pada 14 hingga 23 Julai akan datang. Bagi memberi ruang kepada barisan peguam bela Anwar meneliti laporan klinikal. memang haru biru kes ini..kerana sikap penakut pendakwaraya, menyebabkan keadilan untuk anwar telah dinafikan..jom semua kita gegarkan kl lepas jumaat ini..kita bakar patung Najib montel, agen Apco yahudi hari ini..

Kredit: Justice For All

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak