Friday, February 4, 2011

BERITA BARU LAPURAN DARI MESIR TERKINI

Tunggu berita sensasi selepas solat jumaat di Mesir, ada x tahu solat JUMAAT hari ini. Dan belum tentu saya panjang umur untuk sambung menulis, mohon doanya dr smua. WAktu Malaysia jam 7.00 mlm…Semoga dpt berita baik, amin ya Robb- http://syeikhubaidillah.blogspot.com/


Percayalah sahabat2 sekalian yang kemenangan bagi bumi Mesir dan rakyatnya adalah kemenangan bagi ummat Islam seluruh dunia khususnya PALESTIN. Ini akan memberi tamparan yang hebat dalam sejarah dunia khususnya buat ISRAEL dan AMERIKA.


Rakyat Mesir akan teruskan DEMO sekiranya HUSNI berkeras untuk tidak undur dan tidak sesekali akan meninggalkan bumi DEMO melainkan HUSNI undur tanpa sebarang tempoh yang perlu dirunding, bukankah 30 tahun sudah cukup sebagai tempoh yg sangat lama.


Tunggu berita sensasi selepas solat jumaat di Mesir, ada x tahu solat JUMAAT hari ini. Dan belum tentu saya panjang umur untuk sambung menulis, mohon doanya dr smua. WAktu Malaysia jam 7.00 mlm…Semoga dpt berita baik, amin ya Robb…

2 comments:

joecharlie said...

Friday, February 4, 2011
KRISIS MESIR : DAP PARTI SUNDAL.
11 ribu pelajar malaysia di mesir terkandas.
95% boleh dikatakan melayu.
melayu yang sebagiannya pelajar yang menyokong pas.

kenapa DAP senyap dan tak menggesa agar bantuan segera dihulurkan ?

pasal yang terlibat dalam krisis ni semuanya melayu.

dalam kes teoh beng hock, pas diperlakukan macam keldai demi mengambil hati dap. tetapi dalam kes cemas yang melibatkan 11 ribu pelajar melayu, kenapa pas tak suruh DAP ikut stail yang sama ?

DAP senyap,
malaysiakini senyap
malaysianinsider senyap.

bayangkan kalau 11 ribu pelajar yang terlibat ini kesemuanya cina
konpem meletop lah satu malaysia.

DAP memang anjing rasis nombor satu, dan pas pulak penjilat tegar lubang buntut kit siang. memang hebat politik pas. macam keldai.
Posted by GAP KEMBALI at 1:00 PM

Anonymous said...

babi joecoli ni dok menceceh merata blog PR..cam sundal!!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak