Monday, April 26, 2010

KEMENGAN YANG TIDAK BERMORAL



Kekalahan PR di hulu selangor pada PRK 25 Apr di tangan UMNO BN tidak membawa kesan apa-apa kepada kita. Kita mempunyai semangat juang yang kental. Kemenangan BN dengan cara tidak bermoral mempamirkan aksi-aksi lucah mereka amat menjijik mata memandang. Jika itu sikap mereka, sememangnya mereka tidak mempunyai sikap jati diri yang utuh.

Mereka kini telah di kuasi oleh prinsip gobalisasi yang di asaskan oleh barat. Kita tidak boleh menupulasikan Gobalisasi sebagai "Dunia tanpa sempadan, atau langit terbuka". Tidak siapa yang boleh memsempadankan dunia dan tidak siapa yang boleh membuka langit. Hakikat gobalisasi ialah, Barat mahukan kita mengikut apa cara mereka, Hidup cara mereka, makan cara mereka pergaulan cara mereka. Kini terbukti kesan nya kepada kita sekarang.

Apa saja perbuatan mereka telah kita ikuti sedikit sebanyak, Hiburan, pergaulan, pakaian, makanan dan tingkah laku bebas. Kita tidak dapat lagi berselindung di sebalek tadbir bangsa dewasa ini masalah sosial dah menjangkau apa yang di taja oleh Barat

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak