Wednesday, November 23, 2011

Umno Dah mula bercakaran sesama mereka!!!!

Masing-masing menegakkan kebenaran sehinggakan bercakaran sesama sendiri dalam UMNO dan diharapkan dia akan memberikan respon seperti mana yang akita sama-sama harapkan., UMNO tumbang di PRU 13 ini


Saya petik dari Blog Pro (UMNO)


Nasihat Buat Kepimpinan Umno Bahagian Pandan

Umno Bahagian Pandan... terlalu sukar untuk kita terima hakikat huru hara dan kemelut yang melanda. Kalau perkara seperti ini tidak berubah maka soal nak menang dalam PRU 13 memang tipis sekali..

Al maklumlah Dun Teratai memang dah seperti padang jarak dan padang terkukur... harapan hanya kepada Dun Cempaka untuk di rampas semula dari Pas yang di dukong oleh si gemok babi Iskandar Samad.
Ghani Ismail

Kerusi Parlimen kita tak perlu ceritalah... Sebab yang jadi isu menariknya disini kerusi Dun.
Seperti yang semua sedia maklum Ghani Ismail merupakan Ketua Umno Bahagian Pandan. oleh kerana beliau mempunyai kes yang masih belum selesai di mahkamah maka jawatan tersebut terpaksa di gantung dan dilihat Dato Noh Omar bertindak sebagai Penyelaras DUN Pandan ketika ini. Timbalan Ketua Bahagian ialah Mejar Iszeham Abdul Hamid dan Naib Ketua Bahagian ialah saudara Suhaimin Mamat.
Mejar Iszeham Abdul Hamid

Bukan apa nak buat teguran sikit, manalah tahu kot-kot nak berubah. Kalau nak kan kemenangan eloklah ada perpaduan dan pemaufakatan... buat Mejar Iszeham mulut tu jangan terlalu busuk sangat..!!
Lidah jangan bercabang, yang lidah bercabang ni biasanya ular saja.. kita manusia.. lidah tak boleh bercabang..dan lidah tak boleh panjang.. ingat tuh...jangan banyak sangat wayang.. dan tak hormat ketua bahagian... sekurang-kurangnya hormatlah Ghani sebagai ketua.

Suhaimin Mamat
Suhaimin Mamat pun tak perlulah terlalu nak playsave... umpama baling batu sembunyikan tangan .. belum tentupun anda tercalon sebagai calon untuk PRU 13 nanti..

Apa yang perlu adalah kerjasama.. buat masa sekarang tiada lain yang lebih penting selain daripada memenangi kerusi-kerusi keramat ini di Pandan. Jadikan ini sebagai satu teguran membina untuk survival Umno Pandan dan warga Pandan khususnya.

Kuku kaki

1 comment:

Unknown said...

Penyokong tegar Umno tuduh ustaz Azhar sebagai sesat
http://ijoks2009.blogspot.com/2011/11/bila-ustaz-azhar-dikatakan-sesatsiapa.html

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak