Friday, November 25, 2011

Majlis Resepsi Kahwin RM15 juta - Siapa LELAKI tu..

Tetapi di zaman IT serba canggih ni tak payahlah,,, , terjumpa juga di cerita-meletop-memang-meletop..

Siapakah lelaki ini, Misteri siasat dulu! jangan menuduh huhuhu

Merujuk Metro Ahad 20 Nov 2011...


untuk melihat gabar selebihnya si nini

Rakan media, Gua Malaysia melaporkan satu perkara yang menjadi perhatian OHBULAN! berkenaan perkahwinan mewah
Syella Kamaruddin bernilai RM15 juta tanpa tajaan daripada mana-mana pihak. Syella Kamarudin mengakui bahawa dia menerima hantaran berupa sebuah banglo bernilai RM5 juta, namun menafikan hantaran kereta Mini Cooper seperti yang dipaparkan dalam artikel OHBULAN! tempoh hari.
“Tentang hantaran mewah itu pula, memang benar saya mendapat sebuah banglo bernilai RM 5 juta, tetapi hantaran sebuah Mini Cooper itu tidak betul. Suami saya berikan kereta Audi R8. Mini Cooper itu hanya digunakan sementara kerana kereta Audi itu masih belum sampai.”
Majlis resepsi yang diadakan selama 3 hari bermula 11-13 November turut meraikan perkahwinan 2 orang adiknya dan dihadiri oleh 1300 tetamu itu yang rata-ratanya adalah ahli keluarga terdekat & rakan.
Syella turut berkata bahawa dia tidak kisah apa tanggapan orang ramai mengenai pembaziran kerana baginya perkahwinan adalah sekali dalam seumur hidup.
“Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya.”

Fakta mengenai kereta :
  1. Harga semasa Mini Cooper – RM195000
  2. Harga semasa Mini Cooper S – RM250000, MINI Coupé launched – only in 1.6 Cooper S form, RM250k
  3. Harga semasa Audi R8 – RM800000, Audi R8 GT: More power, less weight, not bare bones
Warta Jingga : Siapakah yang telah keluarkan duit dan hantaran sebanyak ini? Apakah dia juga seperti ROSMOH MANSUR? Yang menabung sejak dari lahir?

Warta jingga


No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak