Thursday, February 11, 2010

ZAHID MESTI UMUMKAN SIAPAKAH PERTUALANG ?



KUALA LUMPUR - Rakyat perlu diberi tahu siapakah di dalam Angkatan Tentera Malaysia yang menjual rahsia negara dan negara manakah yang membelinya.
Kes tersebut tidak harus ditutup dengan hanya Menteri Pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid menyatakan ia telah diselesaikan melalui saluran diplomatik.
Naib Presiden PAS, Dato’ Mahfuz Omar berkata, rakyat perlu diberi tahu siapa di dalam Angkatan Tentera Malaysia (ATM) yang menjual rahsia penting tersebut.

“Saya membantah kenyataan Menteri Pertahanan. Rakyat perlu diberi tahu siapa di dalam ATM yang menjual rahsiah penting tersebut,

”Adakah mereka yang terlibat hanya berpangkat Prebet atau Sarjan seperti dalam kes kehilangan dan kecurian dua buah enjin Jet F5E?,”soal Mahfuz.

Baca lagi

2 comments:

Anonymous said...

salam, aku rasa perlu ke perkara ni dihebahkan siapa yg bagitahu dan siapa yg bocorkan tu, apa yg aku nampak kumpulan pembangkang ni mcm nak cucuk2 je isu ni, kasi org lain duk jgn fikir isu dia yg tengah duk hangat kat luar tu, dia cari isu org lain pulak, isu sendiri tak settle, nak sibuk cungkil isu org, tahulah diorg nak buat keje diorg, takyahlah nak dok sibuk, nanti kalau diumumkan siapa yg bocorkan rahsia tu, nanti mulalah puak2 mereka ni kononnya nak bagi pembelaanlah kpd mereka2 yg terlibat membocorkan tu, kononnya nak bagi supportlah pd mangsa teraniaya, padahal saje nak tambahkan bara biar bagi jgn selesai, saje nak larikan perhatian rakyat, bosan dah aku dgn pas ni, walaupun aku dulu sokong pas, tapi makin lama makin mengarut dah aku tengok, settlekan dulu isu kita, baru dok sibuk kacau isu org lain, takyah nak sibuk ngan keje org, jaga kerja kita dan tepi kain kita je dulu, maaflah kengkawan lama pas, jgn marah ye, ni saje nak bagi nasihat dan pandangan, bukan nak sibuk jugak..

Mybabah said...

Untuk pengomen di atas. Otak hang tidak berfungsi dengan baik. Spesies macam hang ni sudah tinggal sedikit sahaja di bumi Malaysia. Otak yang tak betul sahaja yang mengatakan rasuah, salah kuasa, penipuan patut didiamkan. Orang yang bodoh sahaja yang mengatakan kehilangan enjin kapal terbang ie harta strategik patut dipendam. Hancur dunia ini kalau penduduknya mempunyai orang yang putus urat kepala seperti hang...
Kepada Ayid, provokator gila seperti dia ini jangan dilayan. Biar dia terjun dengan labu-labunya...

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak