Saturday, October 31, 2009

SPEAKER HALAL KEBANGGAAN RAKYAT PERAK




Kedua-dua Adun ini, teman punya Adun 1 Simpang Pulai 1 Adun Teja (Parlimen Gopeng)
Mereka berdua berbangsa Cina (Bukan Melayu) tapi tidak pernah untuk melompat parti mereka (PKR) walaupun baru-baru ini di belasah semasa persidangan DUN Perak. Mereka mempertahankan Pakatan Rakyat khususnya Negeri Perak amatlah teman kagumi.

Tidak seperti dua Adun dari Parti mereka yang sama dari keturunan bangsa dan Agama sama dengan teman sanggup melompat bagaikan katak puru dan menyokong UBN pulak. Mungkinkah mereka berdua ini akan menubuhkan pakatan Katak Puru pula dimana ada 3 lagi Adun Pakatan di negeri yang lain sudah pun melompat sama menjadikan 5 kesuamnya specis katak puru ini.

YB Sivakumar adalah speaker halal bagi rakyat perak . Kecegalan beliau mempertahan hak Pakatan Rakyat di negeri Perak amat tercerlah sekali, dimana persidang DUN baru ini beliau begitu teruk di belasah hingga terkoyak baju . Gambar ini dirakam semasa Pakatan Rakyat mengadakan Jamuan Rumah terbuka peringkat Cawangan aje bukan Negeri atau kawasan. Ketiga-tiga ADUN ini sanggup melapangkan masa untuk beramah mesra dengan Ahli Pakatan Rakyat.




No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak