Sunday, July 24, 2011

ADA BENARNYA: Ku Li : Bersihkan Negara Sebelum Terlambat

Jangan bodohkan diri dengan fakta ilusi yang akhirnya mencerminkan diri kita, berserah semata-mata. Rakyat perlu bangkit dan bersihkan segala kekotoran politik yang ada jika ingin menegakan ke adilan sebagaimana yang disarakan untuk Negara kebajikan. Sampai bila nak berpeluk tubuh?.

Saya Petik dari (TV News)

KUALA LUMPUR 22 JULAI : Tokoh veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah hari ini menggesa rakyat untuk sama-sama turun padang dan menamatkan gejala politik perkauman, rasuah dan kronisme yang semakin deras memusnahkan segala kejayaan negara yang didirikan sebelum ini.

“Warga Malaysia yang berfikiran benar dan saksama..jangan lagi berpeluk tubuh, menyerah dan menerima secara pasif.. terhadap buruk laku dan keadaan dashyat seperti rasuah, kronisme dan krisis perkauman yang berlaku setiap hari di depan mata kita,” kata beliau.

“Kita mesti bertindak segera sebelum keadaan ini sampai ke tahap yang tidak dapat dipulihkan sehingga akhirnya seluruh asas peraturan hidup sosial, moral budaya, undang-undang dan perlembagaan ..akan hancur dan musnah,” tambah beliau

TVS NEWS

Ayid: Apakah semangat dan kehendak rakyat untuk melihat satu pilihan ... "Apa sahaja yang kerajaan lakukan (sekarang),

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak