Tuesday, November 2, 2010

Tuduh Nik Aziz "Syaitan" - Ularmak haramjadah yahudi UMNO - Nor Deris

Wahhhh PRK Galas..kito ado peluang tengok syaitan dalam bentuk manusia..wkahakhk
hkaa..layaannn..sapa syaitan sebenarnya nih?inilah standard ulamak belaan umno yahudi apco

Tentu roswah tersenyum bangga tengok ularmak umno/apco /yahudi berkokok di galas.



Kat bawah ni ulasan dari video nih"

PAS/DAP/PKR @PR - musuh negara yang cuba jatuhkan Kerajaan Islam Malaysia di bawah UMNO

"Nik aziz datang seolah orang dirasuk hantu ,dirasuk jin" - nor deris

"Nampak tangan dia (Nik aziz) macam tangan syaitan,saya tak mahu jamah tangan syaitan,suara syaitan " - nor deris

"Nik aziz sudah kafir " - nor deris

"Suara syaitan dia (nik aziz) " - nor deris

"Syaitan dan iblis(PKR/DAP) kawan nik aziz" - nor deris

"Gerakan UMNO adalah jihad " - nor deris

"Mung keno tobat sebelum MAPUH(dituju kepada tok guru nik aziz"- nor deris

ehsan: TV Malaysia.net - www.tvmalaysia.net


Warta 365 - Berita terkini sensasi

3 comments:

pisangmalaysia said...

ape buleh buat..kih kih kih..dah nyanyuk pak cik ni...

Anonymous said...

Salam!Dia sebenaqnya setan,ulama jahat,setan bisu,Kurang ajaq konon dia ni ada kasyaf,ada kasyaf dengan setan kut.Hang cakap sorang boleh la.Tak usah cakap merapu la,pok cik mu lah kena taubat dulu. Wsalm.

Mohamadazhan hjDesa said...

hahaha, dalam byk2 tu ana nak tergelak dia mngaku ada khasyaf, teruk da pok cik ni. dah boleh nampak syaitan iblis dah, tgk muka najib nampak malaikat kot? haha. jauhkan aku dari manusia bertopengkan syaitan. amin.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak