Friday, April 16, 2010

UMNO AKAN MELAKUKAN BABAK KHAS MELUTUT DEPAN PALANIVEL UNTUK SAMA BERKEMPEN

Mungkin pelakon utamanya adalah Muhyiddin yang telah berbohong terhadap penduduk Hulu Selangor kononnya BN akan meletakkan calon anak tempatan. Tapi sebaliknya berlaku.

Tak mustahil selepas ini Umno-BN terpaksa 'berlutut' depan Palanivel

Hahaha...Kalau betul-betul Umno sudah insaf dan menerima kesilapan mereka sebelum ini yang cuba 'menyingkirkan' Palanivel sebagai calon BN, maka sudah pasti, Umno terpaksa melakonkan satu babak yang menyedihkan iaitu membuat rayuan sambil 'berlutut' depan Palanivel untuk bersama-sama berkempen dan mengajak pengikut-pengikutnya di Hulu Selangor agar tidak memboikot calon BN.

Mungkin pelakon utamanya adalah Muhyiddin yang telah berbohong terhadap penduduk Hulu Selangor kononnya BN akan meletakkan calon anak tempatan. Tapi sebaliknya berlaku.

Maka pada masa tu, Muhyiddin selaku pengarah pilihanraya BN Hulu Selangor akan mula membuat rayuan terhadap Palanivel untuk memujuk pengikutnya di Hulu Selangor agar tidak memboikot Kamalanathan.

Sebelum ini, ahli MIC Hulu Selangor melalui Ketua Penerangan MIC kawasan itu telah pun menyatakan kekecewaannya terhadap keputusan BN yang telah meletakkan bukan calon tempatan dan menyingkirkan Palanivel yang diinginkan oleh MIC kawasan.

Beliau juga memberitahu, beberapa cawangan sudah mula tutup bilik operasi mereka dan begitu bilik operasi utama MIC Hulu Selangor di Kuala Kubu Baru.

"Pejabat Datuk Palani (ibu pejabat MIC Hulu Selangor) sudah ditutup sejak 12 tengah hari. Kalau pejabat utama sudah ditutup, bayangkan sendiri cawangan-cawangan lain", katanya.

Maka Muhyiddin bakal akan mewakili BN akan memujuk Palanivel agar membuka semula pejabatnya (bilik gerakan) sambil turut serta dalam kempen BN.

Bagi WarkahDaily, mungkin pada masa tu, Palanivel akan kata, "cium kakiku". Ehehe...

Tak pasal-pasal pulak Palanivel bakal jadi Timb. Menteri selepas ini sebagai umpan memujuk kembali turun padang. Bagaimana Palanivel, boleh terima ke setakat Timb. Menteri, tak mau jadi Menteri penuh ke, tak pun Timb. Perdana Menteri. Ehehe..

Warkahdaily

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak