Wednesday, August 19, 2009

PULAK DAH - TPM harapkan SPR timbangkan keadaan ADUN


DUN Kota Seputeh: TPM harapkan SPR timbangkan keadaan ADUN

SEBERANG PRAI: Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berharap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mempertimbangkan keadaan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Datuk Abu Hassan Sarif - dari Umno-BN - yang kurang sihat dalam menentukan sama ada kerusi tersebut kosong atau sebaliknya.

Muhyiddin berkata, SPR yang mempunyai kuasa untuk menentukan kekosongan sesebuah bahagian pilihan raya, sebagaimana disaksikan di Perak Februari lalu, akan ambil kira pertimbangan itu.

"ADUN Abu Hsaan tak hadir kerana sakit dan beliau ada dokumen berkaitan. Kali ini DUN cuma bersidang sehari. Dan, jika tidak hadir satu hari itu bermakna tidak hadir satu penggal.

P/S DULU TEMAN INGAT LE OSMAN JILU DENGAN JAMAL YANG SAKIT KINI DAH MELARAT PULAK
SAKIT TU KAT KEDAH. BERUBAT KAT MANA PULAK KALI NI

Allah Berfirman dalam Surah Al Israak pada Ayat 81 yang berbunyi. A'uzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Dan katakanlah: "Yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap." Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap. " ShodaqALLAHul'Azim

1 comment:

Bikir Perak said...

AKAN KALAH,KALAH, KALAH LAGI..LAGI...LAGI..DAN LAGI...... KESIAN NAJIS YANG BERBINIKAN PEREMPUAN PUAKA ALANGKAN MALANG NASIB KU SEJAK JADI PM 1 MALAYSIA. TAK HABIS2 RAKYAT KELUAR MENGUNDI DUK SAMBUNG MENYAMBUNG HAHA....

SUMPAHAN ALTANTUYA KUT ooooooup..tak boleh sebut!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak