Sunday, October 16, 2011

TV9 Bakal Berdepan Tindakan... Dedahkan Seorang Warga Emas di Rumah Uzur Berlantaikan Tanah Di Negeri PM Najib... (Gambar2)

Sedih juga bila tengok pendedahan yang dilakukan oleh berita TV9 sebentar tadi berkenaan dengan seorang warga emas yang berusia lebih 70 tahun duduk seorang diri di dalam sebuah rumah yang amat uzur dengan berlantaikan tanah... dan yang lebih malang lagi apabila warga emas ini duduk seorang diri dengan mengharapkan bantuan jiran tertangga kerana beliau yang uzur tidak mampu untuk bekerja.. beliau pernah minta rumah PPRT sebelum ini namun tidak diendahkan.... oh ye lupa nak bagi tahu yang warga emas ini duduk di negeri Kuala Kerau, Pahang.









Bagus le TV 9.... huhuhuhuhuhu.... janji Rosmah kenyang... rakyat kebulur ada aku kesah!!!!!!

SEDAKA SEJAHTERA

1 comment:

Anonymous said...

HOI BANGAP BN BUKAN MCM PR [PAS]YG LANGSUNG TAK BLH KRITIK DAN KATAKAN YG BENAR, NANTI MURSYIDUR AM TAK BG LESEN MASUK SYURGA SBB PAS ITU MAKSUM,TGK SAJA HASSAN ALI TU DAN HASSAN RAZAK [ KLM/BB ] SAMPAI UST. YAAKUB TU DITOLAK MENTAH2 SAMPAI TAK ADA KUASA PADA HAL YB B/BAHARU TU. HASSAN RAZAK TU CAKAP BUKAN MAIN LG, TP PERANGAI TAK PERLU LA CAKAP CUBA TY ORG.KLM/BB

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak