Friday, August 12, 2011

kalau harakah confirm 24 jam dah kena?

Inilah Penangan dari saranan Perdana Menteri yang mahukan rakyatnya menjadikan Maaysia menjadi 1 Malaysia. JOM, BUKA PUASA DENGAN BABI

The Star mengajak umat Islam berbuka puasa dengan masakan daging khinzir

star pork photo report 110811
Kementerian Dalam Negeri telah memanggil Ketua Pengarang akhbarThe Star kerana penyiaran artikel mengenai juadah Ramadan yang memuatkan gambar masakan daging khinzir.




Timbalan Ketua Setiausaha (Keselamatan) Datuk Abdul Rahim Mohamad Radzi berkata dalam sisipan semalam, akhbar itu telah menyiarkan artikel bertajuk 'Ramadan Delights' yang memuatkan gambar-gambar masakan daging khinzir serta artikel mengenai restoran tidak halal yang menyediakannya.

Baca lagi : BERNAMA

2 comments:

alfaqir abi syafique said...

AstaghfiruLlahal'azhim.....Apa nak jadi sejak akhir-akhir ni? Inilah akibatnya kalau orang Islam sendiri meringan-ringankan ajaran dan hukum Islam! Orang bukan sepuluh kali berani mempermainkan Islam. Bulan paling mulia dalam Islam, bulan untul orang MUKMIN menggarab sebanyak mungkin pahala dan ganjaran dari Allah dengan mengerjakan semampu mungkin ibadah.....orang bukan Islam memperlecehkannya dengan sajian makanan yang terharam dalam Islam. Nasib baik dia orang tak masukkan sekali sajian minuman arak.....Mana Brig. Jeneral Jamil Khir...mana para ulamak dalam Kerajaan? yang menjadi pengampu kerajaan? Para Mufti yang menjilat danur dan nanah kerajaan?....Ingatlah semua kamu adalah pengembala...dan kamu akan ditanya tentang apa yang kamu gembalakan. Butakah...mereka yang bertanggungjawab di KDN? Dibutakan dengan pangkat, darjat dan kekayaan dunia! Pekakkah...dipekakkan oleh pujuk rayu janji kedudukan dan pangkat....Bisukah?...dibisukan oleh salutan kekayaan dan kemegahan duniawi.Wahai umat Islam!...(bukan Mukmin....) seleklah...sedarlah....dan insaflah....bangunlah....jangan terus jadi bangkai bernyawa....

Amuraria said...

MEMANG MEDIA PENGAMPU NI SEKUTU PARTI YANG SEKUTU JUGA DENGAN APCO ! JANGAN HAIRAN MATLAMAT MENGHALAL CARA DALAM MENYERANG AKIDAH ISLAM YANG DISOKONG KUAT PARTI ARUS JAHILIAH PEROSAK AGAMA & NEGARA ! ALLAHU AKHBAR !

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak