Saturday, January 29, 2011

Takkan Kementerian Pelajaran pun bangang? | Cénangau


Takkan Kementerian Pelajaran pun bangang?

Semalam rata-rata blog pencacai Umno termasuk Gomo yang kantoi dengan Puteri Umno sendiri, telah keluarkan satu sijil keputusna SPM yang didakwa milik calon PAS, Cikgu Mala. Saheh ka dak sijil tu kepunyaan Cikgu Mala aku tak pasti.

Dalam sijil keputusan tu tercatat nama Normala Sudirman dengan kelulusan S.A.P. (Sijil Am Pelajaran) S.A.P ni kira gagal laa...

Yang aku mushkilnya, takkan Kementerian Pelajaran macam tu punya BANGANG macam yang depa dakwa, benarkan Gikgu Mala masuk maktab guna keputusan ni, dengan menggunakan pengaruh ayah dia. Takkan sampai macam tu punya BANGANG pegawai di Kementerian Pelajaran.

Cuma ada kemungkinan. Yang pertama sijil tu memang milik Cikgu Mala. Tapi aku yakin dia ada sijil SPM yang lebih terkini dari yang tu, dia ulang ambil SPM dan dapat keputusan cemerlang yang melayakkan dia masuk maktab.

Kemungkinan kedua, sijil tu bukan sijil SPM Cikgu Mala. Aku tak heran langsung kalau sijil tu blogger pencacai Umno yang buat. Kalau ikut track record blogger Gomo, kerja memfitnah. ni dia memang hebat.
Tengok isu zina Adun Selinsing yang dia sungguh-sungguh jaja, siap reka saksi tapi tak pernah memunculkan diri kecuali seorang yang dikatakan sebagai orang kuat PAS tapi dia tak sebut pun yang mamat tu dah masuk Umno dan jadi JKKK Umno. Akhirnya isu tu senyap terus setelah dibongkar oleh blogger Pria Malaya.

Baca lagi Cénangau

5 comments:

lakenok said...

Cilaka punya Papa Gomo..
Ko neh mcm x percaya balasan Akhirat jer kan?
Org nk mintak jd cikgu,sekurang-kurangnya sijil S.P.M bukan sjil S.A.P..
Makin bangang aku tgk Papa Gomo neh..
Ke itu sijil S.A.P papa gomo????
Whakakaka!!!!
Suka lg jd pecacai UMNO..
Kan dh jd bangang!!!!
Blah la lu..
Taubat la woii..
Takut2 klu mati mengejut,x sempat nk Taibat Papa Gomo weiii..

Anonymous said...

Itu hari geng papagomo mati yang menamakan dirinya Aku Yang Gambi. Ntah sempat bertaubat ker belum sebab fitnah Nik Aziz.

Anonymous said...

Kenapa tulisan pada nama lurus sedangkan yang lain-lainnya tidak begitu?

Anonymous said...

Buatlah fitnah tak henti-henti, kalau tak sempat taubat dan minta ampun pada orang yang difitnah, nanti di Akhirat dia akan makan buah zarqum.

Mohamadazhan hjDesa said...

gomo2...kita tunggu pengakhiran hidup dia. apa nak jadi pasti akan ditunjukkan di dunia lg

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak