Wednesday, December 16, 2009

MENGUCAP BAPA - ANAK TKT 2 LAKUKAN SEKS BEBAS BERSAMA 5 LELAKI SERENTAK


Kali ini kita dikejutkan lagi berita perhubungan melampau, dimana seorang pelajar berumur 14 tahun (tingkatan 2) sanggup melakukan hubungan seks bebas secara bergilir-gilir bersama-sama dengan 5 orang lelaki.

Ayid: Adakah mereka tidak takut akan hukum Allah sebagai mana dalam firman nya dalam surah A Nur (24:2)

Perempuan yang berzina dan laki-laki yang berzina, maka deralah tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali dera, dan janganlah belas kasihan kepada keduanya mencegah kamu untuk (menjalankan) agama Allah, jika kamu beriman kepada Allah, dan hari akherat, dan hendaklah (pelaksanaan) hukuman mereka disaksikan oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman. AN NUUR (24:2)

Pejajar tersebut melakukan hunbungan seks bersama 5 lelaki serentak, dan sempat merakamkan perbuatan haram mereka dengan menggunakan telefon bimbit pelajar tersebut.


Kita tidak dapat bayangkan baru di tingkatan 2 beliau mampu melakukan perhubungan seks serentak seramai 5 lelaki secara bergilir-gilir. Bapa kepada pelajar tersebut hanya dapat mengucap panjang sahaja selepas menonton sendiri rakaman video anak gadis nya di dalam telefon bimbit pelajat tersebut//END (Baca selanjutnya disini)


5 comments:

ibnu sidek said...

Salam ayid,
Ana rasalah ini lah kemajuan yang umno perjuangkan dan setiap apa yang dilakukan oleh rakyatnya dengan tidak mengetahui itu adalah dosa maka pemerintah akan menanggung dosanya juga dan inilah akibatnya tidak beriman dengan hukum-hukum Allah(Hudud)
Ana pun rasa bimbang dengan apa yang berlaku kerana ana pun ada anak perempuan yang masih kecil dan ana takut apa yang kita bagikan pengajaran ugama padanya hanya diamalkan dirumah ,apabila berada diluar tiada siapa yang tahu kerana negara kita menghalalkan perkara itu berlaku, Apa tidaknya, kalau mereka yang ditangkap itu melakukan zina, dikenakan hukuman paling beratpun RM200 saja.Ana pun pening dengan mufti dan para ulamak dalam umno, apa yang diaorang nak jawab dengan Allah Kelak...

Mohamadazhan.com said...

salam akhi,
sedih apabila lihat anak2 muda sekarang yang sudah rosak akhlak dengan sangat teruk. ni lah dasar pendidikan negara yang tidak mendidik jiwa anak2 mengenal Islam secara syumul. mudah2an anak2 kita terhindar dari semua ni. na'uzbillah

Ayid said...

Salam Sahabat, salam satu akidah(Bukan salam 1 Malaysia)UMNOngok mulai buat salam 1 Malaysia. Rasullullah s.a.w tak pernah ajar salam 1 Madinah. Mukadimah ana hari ini.

Inilah reality sekarang sahabat. Kanak-kanak kecil di lekakan dengan hiburan, kita lihat sahaja TV mulai memainkan peranan telah menganjurkan Idola bintang kecil, memperakan kanak-kanak yang belum baligh untuk berhibur dengan hadiah hampir 50,000 sebagai juara.

Jika kita perhatikan tak sampai 1 peratus pun untuk siaran keagaman di sampaikan untuk mentarbiah kepada semua peringkat. Mereka berjaya menyekat SAR daripada berkembang tanpa memberi bantuan berkapita hingga kini SAR hampir-hampir lemas. Tidak mungkin lemas allah sentiasa memelihara orang yg mempelajari ilmu nya.

Dari pagi hingga ke malam TV asyik menyiarkan cerita Indon yang penuh dengan kurafat, lansung tidak memberi munafaat untuk semua golongnan. Maka inilah terjadi sekarang.

Na'im Nikmat said...

Punca segala masalah ini ialah apabila Al-Quran dan As-Sunnah tidak diletakkan ditempat yang tertinggi oleh pemerintah maka lahirlah generasi muda-mudi yang rosak akhlaknya. Inilah akibatnya apabila orang yang bukan ahlinya memerintah sesebuah negara maka bala seperti ini yang akan kita dapat..sudahkah kita bersedia mengubahnya wahai orang-orang Islam terutama Orang Melayu yang masih dibuai mimpi dunia sedangkan Akhirat tempat bermastautin yang abadi.Amatlah bodoh jika manusia fikir mereka mampu mengelak mati dan hari kiamat.....

Unknown said...

Salam 1Akidah,
Sy sgt setuju dgn Naim,mmg itulah realiti di Malaysia sekarang.semua ini adalah bala Allah apabila kita tidak menjadikan alqur'an sebagai dasar pemerintahan kita.
akhirnya lahirlah masyarakat jahiliah moden yg hanya mementingkan hiburan semata2.
Apabila ruang2 dakwah disempitkan tapi ruang maksiat dibiarkan.

bagi komen N3 terbaru sy pula pasal ajaran sesat.

http://ijoks2009.blogspot.com/2009/12/zikir-rock.html

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak