Thursday, October 22, 2009

UMNO MENUNGGU SELIMUT PUTIH - BUKAN NAK PUTIH WAHAI PAK AZIZ


Pemimpin tidak bersih perlu dihapus

SHAH ALAM – Veteran UMNO, Datuk Aziz Shamsuddin menggesa pemimpin UMNO bersatu-padu melakukan proses pemutihan semula parti dalam memastikan gejala-gejala ‘tidak bersih’ termasuk mengambil tindakan tegas terhadap pemimpin yang terlibat dalam gejala politik wang.

Katanya, tindakan itu bagi memastikan parti terus kukuh dan diterima rakyat.

Menurutnya, pemimpin ‘tidak bersih’ harus menerima hukuman dan bukannya diberi peluang untuk bersama dengan pemimpin yang lain.

“Setiap pemimpin yang ‘buruk’ mesti dihapuskan segera demi masa depan UMNO. Saya yakin, parti ini mampu mencapai kejayaan besar jika semua ahli mengutamakan apa yang perlu ada pada seorang pemimpin,” katanya, semalam.

Menurutnya, jika pemimpin ‘tidak bersih’ itu terus dibiarkan bebas tanpa hukuman, UMNO harus bertanggungjawab terhadap apa akan berlaku kepada parti itu pada masa depan.

“Kita tidak boleh biarkan kerana ini akan menggalakkan lebih ramai pemimpin lain menimbulkan masalah.

“Kalau kita buat tak tahu, kita sengaja cari penyakit dan penyakit bukan senang untuk diubati jika tidak sesuai dengan ubat,” katanya.

Ayid>>> UMNO memang buat tak tahu aje. Bukti Bagan Pinang. .. berkokok lah Veteran UMNO Kini UMNO bebangga dengan kemenangan nya. Samapai kiamatpun tak akan berubah

2 comments:

mAlonG Sufina said...

UMNO : Rasuah , dulu , kini & selamanyaaaa

Anonymous said...

ASALAMUALAIKUM

Yang pastinya banyak orang Umno dah putih mata.

Terima kaseh salam hormat.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak