Monday, October 19, 2009

APAKAH INI BUDAYA 1 MALAYSIA?


TIGA gadis Melayu menari atas meja sebuah pusat hiburan di KL Sentral





KUALA LUMPUR - Pengunjung sebuah pusat hiburan di KL Sentral seolah-olah ingin menunjuk handal apabila tanpa segan silu meneguk arak serta melakukan tarian aksi lucah di atas meja yang dituang arak dan dinyalakan api.
Mereka yang rata-ratanya gadis Melayu, berpakaian seksi berdiri di atas meja penerima pesanan dan mula menari dengan aksi menggiurkan mengikut irama muzik yang rancak(disini)

TIGA gadis Melayu menari atas meja sebuah pusat hiburan di KL Sentral dalam intipan wartawan Kosmo! baru-baru ini.


Jika inilah budaya 1 Malaysia, maka tidak hairanlah kita dimana semalam kita di kejutkan dengan kelahiran bercambahnya anak luar nikah yang nisbahnya amat-amat memilukan dan menguris hati. Apa dah jadi kepada anak bangsa kita ini.

Melihat akan gerak-geri tarian mereka, perbuatan gadis terbabit seolah-olah meniru budaya Patpong yang terdapat di Thailand.

.
Allaah berfirman dalam surah Al Maa-idah pada Ayat 90 hingga 91 A’uzubILLahi minas syaitonnirrojim” Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) arak, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan . Sesungguhnya syaitan itu bermaksud hendak menimbulkan permusuhan dan kebencian di antara kamu lantaran (meminum) arak dan berjudi itu, dan menghalang kamu dari mengingati Allah dan sembahyang; maka berhentilah kamu (dari menegerjakan perkara itu) “ShodaqaALLAHUL ‘aZIM

1 comment:

DoL said...

Budaya ni lah yang UMNO dok suka buat .... jadi tak hairan lah

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak