Thursday, October 22, 2009

CUKUP SAMPAI DISINI?. RELAKAN PERPISAHAN INI. IBRAHIM ALI



KUALA LUMPUR, 21 Okt (Bernama) -- Anggota Parlimen Bebas dari Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali pada Rabu membuat pengakuan bahawa beliau kini lebih cenderung untuk menyokong kepimpinan Barisan Nasional.

Beliau berkata kerjasamanya dengan PAS, yang terjalin ketika beliau bertanding menggunakan tiket parti itu pada pilihan raya umum lepas, sudah berakhir.

"Saya adalah ahli Parlimen Bebas dan bersedia bekerjasama dengan mana-mana pihak tetapi kecenderungan saya sekarang ini ialah menyokong Umno iaitu kepimpinan kerajaan sekarang sebab saya tengok sudah ada tanda-tanda positif yang cukup baik," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen Rabu.

AYID>>> LOMPAT JANGAN TAK LOMPAT TAPI JANGAN SILAP LOMPAT NANTI MAMPUS. INI BUKAN MAIN LOMPAT KATAK. INI LOMPAT POLITIK

3 comments:

ibnu sidek said...

Salam, Ana setuju dengan anta tentang budak pasir mas sekor ni, kalau nak diberinya racun tapi apa kan daya katak ni peliharaan pas sekitika dulu dan dijinakkan dan diberikan baju pas ,namun apakan daya ,dia dh jumpa bekas janda dia lalu nak rujuk balik, inilah katak gila talak....didoakan semuga berbahagia dengan jandanya yang macam rimau tu,..silap-silap dimakannya, mampus la riwayat sikatak pasir mas....

Ayid said...

T. Kasih bagi Komen. Satu komen yg bernas. Dulu dia kata nak jilat punggung mahadhir jika di masuk UMNO balek. Skrng nak jilat siapa pulak.

UMNO dah ajak ahlinya jadi arnab. Dari katak nak ke arnab pulak. Ahli UMNO jadi arnab Pemimpim UMNO jadi Serigala. Senang nak ngap. Masih tak terfikirkah dia. Biarkan dia berambus pakai lambang PAS pun duk menghina ulama aje

Bakri said...

Ayid,

ana rasa terkilan dgn MP keluar dari PKR dan PR sbb boleh kata byk kerja2 pilihanraya org Pas bantu. Bila menang rasa penat lelah tu hilang tp skrg mereka ni keluar. Hati sakit penat tu dtg balik.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak