Monday, September 28, 2009

UMNO NEGERI SEMBILAN DAH MULA HILANG ARUS



1. Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Sembilan menyeru agar semua pihak menghentikan desakan kepada kepimpinan tertinggi parti serta berpolemik tentang calon di Bagan Pinang semata, sebaliknya menumpukan sepenuh tenaga serta fokus kepada gerak kerja bagi memenangkan siapa pun calon yang akan dipilih oleh pucuk pimpinan tertinggi UMNO dalam masa terdekat ini
Semakin hampir PRK mereka dah mula mengubah haluan, berbelah lagi samada Tan Sri Isa atau yang di pilih dari pucuk pimpinan parti.

2. Kalau ini sikap yang di gambarkan oleh Pemuda Negeri Sembilan, peluang untuk PAS (Pakatan Raayat) memenangi PRK tersebut dah menghampiri jalan kemenangan. Cuma tinggal beberapa hari sahaja lagi penamaan calun akan di umumkan UMNO masih lagi tercari-cari calun yang sesuai untuk diketengahkan. Mereka kini sedang mencari talian hayat untuk menyelamatkan kerusi tersebut dari jatuh ke tangan PR. Ketikak UMNO sedang bergelora mencari calun mereka, kesempatan ini perlu kita gunakan untuk menyerang mereka melalui sudut kiri dan kanan. Kita tidak perlu gentar dengan undi POS yang di harapkan oleh UMNO untuk memberi nyawa kepada mereka.

3. Jika ini yang berlaku, Tan Sri Isa tidak di calunkan, maka nampaknya UMNO Teluk Kemang sudah hilang moral, kemungkinan mereka akan melakukan undi protes

Ayid.>>>> Kepada pengundi-pengundi dari UMNO ini masa nya untuk membuat undi protes

ماري كيت سيمق مقصود فرمان الله تا'الا:
﴿اتتاوبه : 29﴾.

"Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu jadikan bapak-bapak dan saudara-saudaramu itu pemimpin-pemimpinmu, jika mereka lebih mengutamakan kekafiran dari pada keimanan, dan barangsiapa di antara kamu yang menjadikan mereka pemimpin-pemimpinmu, maka mereka itulah orang-orang yang zalim" (Attaubah : 29).

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak