Wednesday, September 30, 2009

NAJIB KEMBALI KE PORT DISKSON


HARI ini mungkin hari bersejarah untuk penduduk Port Dickson apabila Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak menjejakkan kakinya ke pusat perlancongan Sebelum ini, Najib pernah ke sana. Namun, ketika itu nasibnya kurang baik. Beliau pun bukan lagi Perdana Menteri ketika itu.
Namun, beliau bernasib baik kerana mempunyai seorang rakan baik di sana iaitu Menteri Besar Negeri Sembilan ketika itu, Tan Sri Isa Abdul Samad. Dan masalahnya ketika itu berjaya di selesaikan.
Kini Isa samad menjadi pertaruhan Najib, samada Isa dapat menaikan kembali Nama UMNO atau Isa akan menjadi mangsa hindangan rakus dari PR. Isa mendapat talaian hayat melalui jasamu di kenang, samada talian hayat ini dapat bertahan atau tidak kita sama-sama tunggu.

Isa kini berangapan diri nya telah bersih dari Rasuah Politik. Biasanya memerang tak lupa makan ikan kerana ikan adalah makanan dia. Besar kemungkinan Isa akan dibuat kerabu oleh UMNO sendiri untuk di hidangkan bagi makanan bersama-sama Pakatan Raayat.

3 comments:

Na'im Nikmat said...

Salam Ayid ya Akhi mike xturun Bagan Pinang ker?

Ayid said...

Insya'allah turun hari penamaan calun
bersama gopeng and the gang

anakmuaallaf said...

Salam Ayid,
The 1st nk kerabukan Isa orang-orang kak Ani.Telok Kemang UMNO Div dh hantaq nama Kak Ani tapi reject mungkin juga orang atas takut dgn ugutan boikot orang-orang Isa.Tekanan melampau tuntutan hutang maruah dari Isa kepada Najib.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak