Sunday, August 23, 2009

GEMPAR!! Mari kita lihat Rohaizat berani atau Pengecut!




Oleh : albanjari

Surat jemputan khas Debat Perdana kepada Rohaizat telahpun disampaikan kepada beliau pada pagi ini. Menurut YB Dato' Mahfuz, beliau patut menerima jemputan ini bagi memberi penjelasan yang lebih telus berkaitan isu yg melingkari tubuh beliau.

Penjelasan isu Pecah Amanah ini akan dilangsungkan pada jam 10 malam ini di UPU Kubang Semang. Penerangan Negeri telah menjemput calon Umno Rohaizat Othman dan Yusri. Sumber setakat ini, Yusri sedia bersemuka untuk membersihkan imej peribadi dan maruah anak isterinya. Kita masih menunggu persetujuan Rohaizat, sekiranya calon Umno itu bersih, jujur, bercakap benar., beliau akan hadir memenuhi undangan Debat ini.

Persoalan yang hangat ditimbulkan oleh wartawan2 dan Media pagi ini, adakah Rohaizat BERANI ? atau keberaniannya hanya sekadar untuk menumpahkan kata janji indah untuk Hafizah ? Kita tunggu acaranya malam ini ! Program, level MESTI HADIR !! Dibawah surat jemputan untuk Rohaizat.

1 comment:

Unknown said...

Kalau nak tau cerita sebenar tentang pompuan yang mendakwa "isteri kedua" Rohaizat, di sini penerangannya...

Erotomania: also known as De Clerambaults' syndrome is usually described as a rare delusional syndrome that characteristically involves a woman who believes that a man, typically of a higher social, economic or political status, is in love with her.

that Rafizah is one crazy woman....apa orang Melayu cakap…'GILA BAYANG'…hakikatnya Rafizah itu pengacau rumah tangga orang dan mempergunakan gelanggang politik PAS untuk membalas dendam akibat godaannya ditolak lepas tu perasan pulak Rohaizat ada hati nak kawin dengan dia sebab dia terlalu tergila-gilakan Rohaizat... siap ajak mak bapak dia bersubahat sekali…saya kenal benar dengan mereka ni…mentah-mentah pemimpin PAS percaya tanpa usul-periksa, tanpa bukti yang sah... rumah tangga Rohaizat aman damai kerana kedua-dua suami-isteri telah masak benar dengan sikap pengacau yang bernama Rafizah ini yang telah bertahun-tahun mengganggu mereka berdua...happiness is the best revenge for the haters! yang saya tak faham kenapa orang pecaya cakap si rafizah tapi tak pecaya penafian rohaizat dan ibu-bapanya…Itu fitnah semata-mata!

Abdullah Penegak Kebenaran

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak