Friday, April 12, 2013

KATAK JAMALUDDIN Akan BERTANDING Pertahan DUN BEHRANG. Tapi borang dia kena beli kakaka



IPOH : Penyandang kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Behrang Jamaluddin Mohd Radzi menunjukkan borang pencalonan yang dibelinya di Pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya Negeri Perak di sini hari ini.

Jamaluddin akan bertanding sebagai calon bebas untuk mempertahankan kerusi DUN itu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).


"Sekiranya (bertanding) antara Parti Keadilan Rakyat (PKR), BN (Barisan Nasional) dan saya sebagai calon Bebas, saya yakin saya akan menang tetapi ia satu pertarungan sengit. 

 "Sekiranya saya guna lambang BN untuk lawan calon PKR, saya akan menang dengan majoriti lebih 5,000 dan mungkin jumlah itu adalah yang tertinggi di Perak," katanya ketika ditemui pemberita selepas membeli borang pencalonan di pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya negeri Perak di Ipoh hari ini.

Ditanya sama ada beliau berminat untuk bertanding atas tiket BN, beliau berkata: "Kalau kita nak bertunang pun kena ada orang masuk meminang, mana boleh kita menawarkan diri. Sekiranya ada pihak yang memberi tawaran saya akan fikirkan. Selama hari ini pun saya bekerja untuk BN dan Perak pun adalah di bawah BN, tidak mustahil saya penyokong kuat BN."

http://pulakdah.blogspot.com/2013/04/katak-jamaluddin-akan-bertanding.html

2 comments:

Unknown said...

Agak-agak dia akan terjun ke kolam/lopak atau ke kolam air panas?

c&p said...

Tuan, mohon bertukar link. Harap senaraikan saya di bawah blogger perak.

http://kopidantampal.blogspot.com/

Terima kasih.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak