Wednesday, March 20, 2013

UMNO PERAK MULA BERGOLAK YOB. MELAYU ORI DENGAN BUKAN ORI HAHAHAHA



Dari blog save UMNO Perak http://saveumnoperak.blogspot.com/2013/03/suatu-permulaan.html

Suatu Permulaan...

Aku tahu bilamana aku mula menyatakan sokongan kepada Dato' Ahmad Husni maka akan ada pihak-pihak  yang tidak suka dengan aku. Pelbagai komen yang jijik dihidangkan dalam peti komen aku mengatakan aku dibayar oleh pihak yang ingin melihat Umno tersungkur sekali lagi di negeri Perak.

Sampai begitu sekali. Kenapa tidak ditanya kepada Datuk Seri MB apa perkara yang dia buat sampai buat ahli Umno mcm aku menjadi seolah saldadu Sulu menyerang Malaysia tempohari??? Sudah diberi pelbagai imbuhan namun tergamak menyerang tempat mereka mencari nafkah. Bukan begituuuu. Aku ada asas yang nyata untuk menyerang kepimpinan Datuk Seri MB. Tidak percaya? Ok benda pertama aku nak kongsi dengan anda jika mengaku sayangkan parti keramat melayu ini.

Bukti bergambar di atas ini hasil pencarian yang aku buat dengan team aku untuk membuktikan kebrobrokan pemerintahan Datuk Seri MB yang bersikap jelas hanya menjaga orang-orang yang berkepentingan walaupun orang tersebut masih hijau dalam perjuangan parti keramat ini.

Di sini aku nak lontarkan satu persoalan, siapakah Khairul Azwan Harun??? Tunggu pendedahan selanjutnya selepas ini.

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak