Wednesday, November 21, 2012

Terbaik: UMNO nampak dia akan pejam mata tengok

 




Billboard gambar DS Anwar Ibrahim di km 383.4 arah Utara Lebuhraya Utara-Selatan selepas kawasan hentian (R&R) Behrang.

Satu usaha serta idea yang baek. Pemasangan billborad seperti ini cukup berkesan untuk menyampaikan mesej kepada rakyat tentang menifesto serta hala tuju Pakatan Rakyat.

Ini juga merupakan satu altenatif baru ,Kita sedia maklum oleh kerana ruang yang terhad untuk Pakatan Rakyat memberi penerangan segala isu atau maklumat di media masa negara ini maka billboard ini merupakan satu cara yang berkesan untuk menyampai maklumat kepada rakyat.

Di harap perbanyakan lagi billbord seperti ini terutama di negeri yang di kuasai Pakatan Rakyat biar Umno /Bn gerun melihat iklan iklan macam ini

Dengan izin Allah dengan adanya billboard ini rakyat akan mendapat maklumat yang tepat  dan akan memilih Pakatan Rakyat pada pilihan raya nanti dengan menolak parti korup dari Umno/BN .

 ************************************************************************************

Hang pa tak mau harga minyak turun ka ?? bukan setakat minyak turun harga kereta pun akan turun jika Pakatan rakyat berkuasa di Malaysia malah bukan setakat itu  sahaja banyak lagi janji terbaek dari Pakatan Rakyat akan kita nikmati jika PR berkuasa..

Jadi apa tunggu lagi ayuh pakat TURUNKAN Umno /BN .pada PRU13 ini. dah lama sangat merentah .


Kredit: http://batuvskayu.blogspot.com/2012/11/terbaeekkkk-umno-pasti-kecut-perut.html

5 comments:

Anonymous said...

lepas ni najib n umnos pets akan kopipes lagi...

Anonymous said...

Letak kat highway pahang tu...biar org pahang tahu pm dari pahang ni mangkuk ayun....org pahang pun mangkuk ayun juga ka?????

abah khalisha said...

kalau harga minyak turun Alhamdulillah..hehehe

Anonymous said...

Terbaekkkkkk DSAI...hidup PR!!

zulninarq said...

As salam
Bersama turunkan Umno yg SESUKA HATI merampas tanah2 leluhar kami kat sabah.
Dan jika parti umno menang juga...pasti amuno (tak mungkin -bahasa dusun) lagi kami
kami memiliki tanah2 itu,namun di sabah duit di tabur dari helikopter ketika undi,
dan bg yg miskin dan dangkal akan terpengaruh...sabar je lh.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak