Saturday, August 11, 2012

Shahrizat tidak tahu anaknya terlibat dalam projek NFC . Cantek yo

                                  Macamana nak ambil tahu hal Rakyat ini, 
Masalah keluarga dan anak beranak masing masing tidak mengetahui satu sama lain, Islam tak  cara ini.  Hebat menteri UMNO ini." Lu lu gua gua hahaha.  

Tambahnya walaupun beliau, suami dan Wan Shahinur Izran tinggal sebumbung tetapi mereka tidak ambil tahu urusan kerja masing-masing.


Shahrizat Abdul Jalil bersama anak sulungnya, Wan Shahinur Izmir
Shahrizat Abdul Jalil bersama anak sulungnya, Wan Shahinur Izmir (kanan) hadir di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bagi kes Pusat Fidlot Nasional. – Foto Bernama
KUALA LUMPUR - Bekas Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil hari ini memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa beliau tidak mengetahui anak keduanya terlibat dalam projek Pusat Fidlot Nasional (NFC) sehinggalah diberitahu pada 2007.

Shahrizat berkata sebelum itu beliau tidak mengetahui bahawa Wan Shahinur Izran Mohd Salleh, 28, telah menjadi pengarah syarikat National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp) sejak Disember 2006.

Beliau mula mengetahui perkara itu apabila suami beliau, Datuk Seri Dr Mohd Salleh Ismail memberitahu mahu anak-anak mereka pulang ke tanah air dari luar negara untuk membantu menguruskan projek tersebut.

"Saya tidak tahu mengenai bidaan projek tersebut. Saya hanya tahu pada sekitar 2007 selepas suami saya menyatakan hasrat mahu anak-anak pulang ke tanah air untuk membantunya dalam projek ini

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak