Tuesday, May 29, 2012

Muzakarah: Mufti Perak sifatkan Pas ghulub


Kaka kaka 


K POP Apa Macam Tak kecewa ke





“Pas memang sudah melampau kerana tidak menghiraukan hal lain, apa nak 


jadi dengan bangsa dan agama kita, mereka tidak peduli 



sebaliknya hanya mahukan kerusi,” katanya






2 comments:

Anonymous said...

ini cuma pandangan aku....kalau tak setuju pun tak apa. aku manusia biasa yg menilai setakat kemampuan ilmu ku yg rendah.

ghulub....dgn lain perkataan melampau....atau lebih mudah keterlaluan.

biasalah org pandai agama...perkataan melayu yg mudah pun nak gunakan perkataan arab untuk menampakkan ketinggian ilmu agamanya.

mcm org umno....kejap wasatiyah lah...hadhari lah. ia cuma slogan tuk mengabui mata ummah. slogan yg tak ikhlas berbanding perlakuan org2 yg mengilhamkannya.

jadinya, ghulub ker...kulup ker, org melihat pd yg berkata....adakah dia ni org yg ikhlas dan tidak memihak dlm berbicara dan tindakan nya? setakat ini dia lbh merupakan lidah umno...dari lidah ulama yg tidak memihak.

apa kata isi borang umno jer...kan lbh mudah.

siti zaidah Ahmad said...

saya setuju pndpt anonymous.....sikap Nabi Muhammad SAW yang hingga ke akhir hayat tidak pernah tunduk kepada pujukan kaum Musyrikin agar baginda meninggalkan seruan Islam. Nabi ditawarkan dengan kekayaan harta, wanita, dan takhta bukan sekali, bahkan berulang kali. Adakah Nabi seorang yang keras hati atau istiqamah? Maka baginda sebenarnya seorang yang istiqamah......................petikan TGNA

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak