Tuesday, November 23, 2010

Berita Panas... Panas...Panas Dari Pemuda Umno!!!!!!!


Sebelum anda baca dengan lebih jauh sila klik dua link dibawah terlebih dahulu agar anda dapat memahami kisahnya dengan lebih jelas.

Link 1 klik di sini

Link 2 klik di sini

Satu atau dua hari selepas saya mencatitkan tulisan dalam link kedua, seorang teman menghubungi saya menyampaikan pesanan daripada Sohaimi Shahadan kononnya tulisan tersebut tidak benar.

Saya pesan balik kepada teman saya supaya beliau memberitahu Sohaimi agar menjawab dakwaan tersebut di media masa atau e mel kepada saya dan saya akan siarkan penafian dia

Sumber(Sini)

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak