Thursday, May 2, 2013

Terkini PRU13: Tindakan undang- undang akan diambil ke atas Dato' Ibrahim Ali

2 comments:

Nam Ron said...

tidak salah untuk mengambil tahu akan sesuatu isu...tetapi tindakan Enche Ibrahim Ali mendedahkannya melalui sidang media menunjukkan ada suatu agenda tersirat enche ibrahin untuk memberi aib kepada TG Nik Aziz. Justru bila isu ini ternyata tidak benar Enche Ibrahim harus menerima akibatnya. TV3 malam tadi menyiarkan kenyataan Enche Ibrahim dengan muka seperti bunga raya yang layu sebelum kembang mengalih kepada isu lain...jelas menunjukkan Enche Ibrahim tidak buat homework terlebih dulu sebelum mengemukakan isu ini..Pada awal2 lagi kelantangan Enche Ibrahim mengutarakan isu pemilikan tanah ini seperti hantu raya yang kelaparan telor...dia tak tahu yang dia makan bukan telor ayam tetapi telor buaya.....

Anonymous said...

woii brahim ... kenapalah kau tidak dilahirkan sebagai haiwan ??? bukankah itu lebih baik buat kamu... sanggup kamu memfitnah seorang yg telah membenarkan kamu menggunakan lambang pas dan akhirnya berjaya juga kamu duduk sepenggal lagi di kerusi parlimen.

penghinaan yg amat sangat sedang menanti kamu.... bertaubatlah segera...jgn tunggu lepas pru kerana ianya dah amat terlambat...biarlah kamu kalah teruk daripada kamu dipandang sebagai manusia yg paling hina di bumi malaysia ini.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak