Saturday, January 26, 2013

Sesak 10 kilomiter akibat Perkasa berdemo di Masjid Nurul Yakin Kg Melayu Seri Kundang

FAILED! FAILED! FAILED! FAILED! FAILED! FAILED!

Itulah kata-kata kecewa Ketua Penyelaras Perkasa Kuang Sdr. Azizan Ismail kerana demonstrasi aman bantahan mereka terhadap "Kalimah ALLAH" yang diadakan selepas solat Jumaat di Masjid Nurul Yakin Kg Melayu Seri Kundang tidak mendapat sambutan penduduk kampung Melayu Seri Kundang, Kampung Permata dan kampung-kampung berhampiran.

Demonstrasi aman hanya berlangsung sekitar 15 minit sahaja dan yang mendengar hanyalah dari puak-puak mereka sendiri.

Rata-rata menunjukkan penerimaan penduduk kepada umno, perkasa bn merudum jatuh tersungkur dan hanya menanti PRU13 untuk dikuburkan. Sebelum demo tersebut berlangsung pihak PKR Dun Kuang telah memberikan jawapan terlebih dahulu sebelum soalan diberikan kepada semua jemaah Masjid Nurul Yakin Kg Melayu Seri Kundang.



   






 Pak cik ni selamba jer SABOTAJ perkasa buat welly.weekang depan korang.. kahkahkah! 

 p/s: jangan mareeee... hehehehe


King Of Goblok: http://kingofgoblok.blogspot.com/

3 comments:

Anonymous said...

macamana ni...dihulur peti derma di sepaknya ..kat nak pertahankan kalim,ah allah...peti derma ditendang .... apa cerita nih!

Anonymous said...

Mana mungkin orang nak percaya PERKASA akan mempertahankan Allah sedangkan suatu ketika dahulu mereka membaling selipar ke dalam masjid di Kedah, malah bendahari mereka mengaku salah menayangkan bahan lucah dan didenda di mahkamah.


Man Pasir mas said...

1. Tengok nama presiden puak2 perkasa ni pun aku dah terasa loya!

2. Dua tiga ekor ahli perkasa kat tempat aku yang aku kenal, dia orang kata saja nak ambik hati brahem. Undi pru13 nanti diaorg kata nak pangkah PAS. Apa cerita ni weii!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak