Tuesday, May 15, 2012

Azlina: Sila Keluaar FELDA jika kutuk Kerajaan?




Macamlah FELDA ini UMNO yang punya. Sedap mulut aje nak suruh orang Keluar. Peneroka duduk berbayar bukan teroka percuma dan ada yang dah mendapat hak milik tanah tersebut.
Baca lagi: http://www.sinarharian.com.my/nasional/sila-keluar-felda-jika-kutuk-kerajaan-1.47961

5 comments:

XUMNO said...

Syok nampak pak aji sebelah tu nak salam penkid sebelahnya.Gerenti umno totok, mugkin juga ketua JKKK bapak penipu yang pakat2 nak gadaikan tanah peneroka.Yang bagang cakap merapu apa pasal. Tanah Felda bukan UMNO punya dah.

Anonymous said...

sedap sungguh mulut orang yang mengurus diri sendiripun tak lepas, mengata orang felda. dia belum lahir ketika peneroka felda bertungkus lumus menebang hutan dengan kuderat tulang empat kerat, dia tidak merasa peneroka hidup bersama binatang buas dan dia juga tidak mengetahui peneroka terpaksa melalui berbagai ranjau untuk ketahap sekarang. mereka baru saja terlepas dari bebanan hutang, tapi bila mereka baru merasa kesenangan ramai yang ingin menumpang kesenangan mereka dengan menggunakan pelbagai cara. jika peneroka tidak berhati-hati mereka sekali lagi akan terjerat dengan bebanan hutang untuk kekayaan orang lain.

JAKA said...

penkid tua...geli laa..

siapa yang keluar felda satu masa nanti?

peneroka yg sain penyenaraian lah berisiko hilang tanah felda satu masa nanti.

ketika itu mereka yg sokong bn yang akan keluar bawa beg plastik kerana telah tergadai segala2nya kepada tokeh2 besar kroni umno dan apco.

jgn ckp bongkak wahai perompak.

aku said...

hidup lagi si tomboy tua ni..muahaha...tengok la kasut dia...lawak wehhh!!!

Anonymous said...

Wooi pondan tua, pompuan tak jadi pompuan, nak kata jantan pon bukan. Kalau macam tu engkau yang tak pakai tudung tu pergi lah duduk di dunia lain. Otak udang tempoyak

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak