Wednesday, February 1, 2012

Hasan Ali Tubuh JATI Teruskan Perjuangan 3 (R)

Beras JATI
Beras Super
Beras Siam
kaka kaka Hasan Ali: pilih JATI
memperjuangkan agama Islam, hak orang Melayu dan raja-raja Melayu. 3 (R)


2 comments:

Nam Ron said...

hasan ali sudah dedahkan siapa dia parasit @ pelesit dalam PAS....tapi hasan ali @ Hassan akidah telah tersilap tafsir makna 'parasit'...parasit sebenarnya hidup di atas kekuatan pihak lain dan secara perlahan merosakkan pihak yang menanggungnya. Dalam hal ini dialah (Hassan) parasit sebenarnya sebab dia menumpang nama Pas dan akhirnya menjahanamkan parti yang ditumpanginya, kalau dia merujuk kepada Khalid Samat sebagai parasit tidak tepat kerana MP Shah Alam tu memang ahli PAS sejak dulu lagi!
Sekarang kita tanya, siapa pula `Pelesit'? Pelesit adalah binatang berhantu dan berpuaka' yang sering membuat bising dan mengganggu ketenteraman orang lain di samping menjadi perasuk... Siapa yang ke hulu ke hilir buat bising tidak cukup di dalam media TV3 suku, terbang pulak pelesit ini ke pelusuk kota dan desa menghasut dan merasuk orang ramai? Jawapannya Hassan Akidah. Beliau adalah `Pelesit' sebenar.
Khalid Samad yang tidak setinggi Phd Hassan Akidah nampaknya lebih bijak dan pintar dari Hassan. Betul lah kata orang, sebijak mana pun seseorang itu, jika duduknya di kawasan penuh taik, maka tidaklah bijak ia

Ayid said...

Syabas Sheikh komen terbaik abad ini

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak