Tuesday, April 5, 2011

tahniah!!!!

hari ni pengedar2 filem lucah sangat berterimakasih kepada TV3.....klip2 video lucah sudah boleh dimainkan tanpa halangan kerejaan mahsyur UMNO...maka dgn itu....perghhh....gua rasa..pembikin2 dan pengedar filem lucah berebut2 utk menjual filem mereka di TV3...gua di pahamkan....seorang datuk bekas perogol tak lama dahulu menjadi ejen bg TV3...bayaran yg tinggi kan dibayar ejen tersebut jika kandungan filem tersebut pelakonnya mirip2 tokoh2 pembangkang di negara...gua sarankan....ejen tersebut boleh d hubungi d ibupejabat RISDA KL.......wow!!!!!

2 comments:

Along said...

Pertama, Saya sudah menonton video yang dikatakan lucah itu. Setakat 1.46 saat, saya tak tau apa yang dipanggil lucah dalam video hampir 2 minit itu.

Kedua, ramai yang kata video itu fitnah, tapi saya jenuh jugak memikir, bagaimana pula dengan orang yang dipanggil bekas datok itu boleh dipanggil perogol ? Adakah ada bukti ? Ada 4 saksi ?

Video ini kalau ikut mata saya, tak nampak macam orang lain. Tapi biarla polis dan orang yang arif mengurukannya.

Cuma saya muskil, kes datuk terbabit rogol dan jugak kes altantuya, walau tiada video atau tiada bukti yang sahih (setakat setau saya, sangat mudah untuk dipercayai. Mengapa ?

Terima kasih. Pengundi atas pagar.

aidono said...

sian ko along...

kes2 yang ko sebut kan tu... bukan tak ada bukti... buktinya samaada dimusnah oleh ag ataupun tak ada sekor manusia di mesia ni berani dakwa orang yang berkuasa tu.. itupun payah sgt ko nak paham... berapa umor kamu. dah 50 tahun lebih ameno perentah mesia ni... ko tak kenal lagi. Tak pe JANJI ALLAH pasti benar.. "AL-HAQQU WAZAHAQAL BATIL, INNAL BATILIKANA ZAHUQAA"...

Tak payah kecoh2.. tunggu sahaja. Ada mata pandang, ada telinga dengar, ada akai pakai, ada iman ingat Allah. Doa banyak2 minta Allah tunjukkkan kebenaran.

Kalau dah ditunjukkan nanti.. guna neraca iman untuk putuskan nak bersama group mana? Jgn duduk atas pagar tu lama sangat nanti kena tertusuk jubor tu dengan besi pagar pulak.

Dlam surah Alfatihah yang ko selalu baca 17 kali sehari dalam solat tu mengatakn hanaya ada DUA sahaja jalan, Jalan orang yang mendapat PERTUNJUK dan jalan orang yang sesat dan derhaka. Atas pagar tak main.

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak