Monday, April 18, 2011

"Bagi RM100, dia jerit setengah mampus"


Anwar juga menyelar UMNO kerana mengupah pemuda untuk berpekik di tepi padang, "Orang bacul kekuatan dia, diupah 50 ringgit, bangsanya boleh gadai." "Dia boleh jerit. Dia jerit, dia hina saya, aibkan saya. Dia ingat saya rasa apa? Tahu siapa yang pertahankan saya? Bukan kutu haprak di tepi jalan ini, yang pertahankan saya Sheikh Yusuf al-Qaradawi," kata Anwar sambil mempertahankan bahawa dirinya tidak bersalah dalam kes liwat seperti yang dituduh Saiful Bukhari. Anwar (gambar kiri) juga mengambil kesempatan untuk menyindir, "Vincent Tan, satu gunung, satu bukit...(dapat) Ini pemuda UMNO jerit, dia dapat tanah mana? Taukeh judi dapat satu bukit, Genting, 16 ribu ekar, taukeh judi kedua, satu bukit, Bukit Tinggi. Yang pemuda UMNO ini dapat apa? Pemimpin dia dapat, yang bawah dapat 100 ringgit, dia jerit setengah mampus."

2 comments:

Amuraria said...

BIASA LA BILA LEMBU-LEMBU PAWAH DAN TENUK-TENUK PARTI APCO ARUS JAHILIAH DAPAT SIKIT RM,NASIK SEBUNGKUS DAN KOT ADA KAIN PELIKAT SEHELAI LEBIH DARI KERIAU BOLEH BUAT ! DAH DARI HASIL MAKAN YANG HARAM DARI RASUAH OLEH MAK BAPAK APA LAGI BOLEH DIHARAPKAN !

Anonymous said...

Itu la sebab depa tak kisah anak muda kita tak pas spm, naik moto bru sana bru sini, musim pilihanraya depa dapat upah 20 hinggit, pasang bendera, buat kacau sana sini, jadi macai....Kalau 100 hinggit tu dah kira banyakla Dato Seri....

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak