Saturday, November 12, 2011

Apa dosa sial tetek aku kat org.. Masing2 ada tetek nk kacau tetek org.” – Zarina anjoulie.

Majalah FHM Indonesia edisi Oktober memaparkan aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah dalam beberapa aksi yang menghairahkan menjadi perhatian media online sejak petang kelmarin. Berikutan daripada itu, Zarina Anjoulie telah dikecam, tak kurang juga yang memuji akan aksi beraninya melalui ruangan sosial seperti Twitter & Facebook.


Bagaimanapun, Zarina Anjoulie yang dikenali kebal dengan pelbagai kecaman telah berkongsi satu tips agar payudara kelihatan mantap seperti yang dimilikinya. Dalam satu kenyataannya di laman Twitter @Zarina_anjoulie, dia menyebut, “Girls pegi La Senza beli push up bra maximum double layer, SETTLE THE BATTLE.”

Zarina dalam gaya bersahaja turut mempersoalkan isu dedah payudara yang menjadi kecaman ramai pihak yang pernah menyaksikan foto berkenaan.

“All I hear frm yesterday is tetek this tetek that.. Apa dosa sial tetek aku kat org.. Masing2 ada tetek nk kacau tetek org.” – @Zarina_anjoulie.

Foto terbitan FHM Indonesia itu tidak seseksi manapun kerana sudah ramai yang melihat aset milik aktres ini dalam versi yang lebih terbuka. Google it!

Sumber OhBulan!

MIMPI SENJA

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak