Sunday, July 17, 2011

Tiduri Isteri Orang, LelakiIni Diarak Bogel dan Diajar Oleh orang ramai | borak kosong


Gara-gara kepergok sedangmelakukan seks dengan isteri orang, Ran (39) warga Kp Compreng, Kabupaten Subang, babak belur dihakimi orang ramai. Sebelum diajar, Ran bahkan diarak beramai–ramai dalam keadaan telanjang. Perkara ini menjadi perhatian warga lantaran yang membongkar perselingkuhan itu adalah suami Das (29), perempuan yang diselingkuhi Ran itu.





(gambar hiasan)

Seperti diberitakan Radar Cirebon, terbongkarnya kasus perselingkuhan antara Ran dengan Das itu bermula ketika suami Das menjejaki keduanya yang ketika itu tengah berhubungan intim di rumah orang tua Das di Dusun Kedung Waru, Desa Drunten Wetan, Kecamatan Gabuswetan, Sabtu malam hari (9/7).

Ketika itu, sang suami yang sudah lama tidak tinggal serumah dengan Das, tiba–tiba datang dan memerangkap mereka. Terkejut melihat isterinya tengah berselingkuh, dia langsung mengajar Ran sembari berteriak–teriak. Teriakan lelaki yang dalam keadaan marah itu membangunkan tetangga.

Kerana gaduh, para tetangga datang melihat suami Das tengah memukuli Ran. Sebelumnya warga sempat melerai, hanya setelah mengetahui kenya, warga pun ikut marah. Tanpa diarah, warga langsung mengarak Ran keliling kampung dengan keadaan telanjang. Dia lantas a menuju kantor desa setempat. Petugas Polsek Gabuswetan yang mendapat laporan langsung menuju lokasi dan kemudian membawanya ke RS Bhayangkara Losarang. Ran kini masih menjalani rawatan.
Kapolsek Gabuswetan AKP Setyo Aji melalui Kanit Reskrim Bripka Sutarko memberitahu kejadian itu. “Suaminya berinisial Mr X, dan kini masih menjalani pemeriksaan di polsek. Korban sendiri sekarang masih dirawat di RS Bhayangkara guna menjalani perawatan kerana keadaanya kritis,” ujar Bripka Sutarko.

1 comment:

Amuraria said...

GOBLOK NI MESTI BELAJAR DARI UMPORNO !

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak