Monday, October 25, 2010

Video Seks Ustazah

KOTA KINABALU: Selepas heboh dengan aksi video kelakuan tidak bermoral pelajar sekolah, kini masyarakat dihidangkan pula dengan aksi rakaman terbaru berjudul ‘Video Seks Ustazah’ yang semakin tersebar di kalangan remaja sekitar bandar raya ini. Lapan klip video di lapan lokasi berlainan, termasuk dua aksi dilakukan di dalam kereta yang mana si lelaki memandu sambil meraba teman wanitanya yang bertudung labuh dan digelar ‘ustazah’.

Rakaman antara empat hingga 30 minit itu dipercayai turut dilakukan di sebuah hostel atau asrama berdasarkan latar belakang yang mempunyai deretan katil dua tingkat.

Berdasarkan suara dan gaya, pelakon video terbabit bukan berasal dari bandar raya ini, sebaliknya dipercayai ia milik pasangan di Semenanjung.

Video seks berkenaan menjadi hangat disebabkan gadis terbabit bertudung dan berbaju kurung selain rela melakukan ‘aksi’ bersama pasangannya di depan kamera.

Rakaman itu juga menunjukkan gadis terbabit rela wajahnya dirakam ketika bercumbuan, termasuk ketika teman lelaki menanggalkan pakaiannya serta tudung.

Seorang lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai Aidin, awal 20-an, berkata video rakaman aksi panas itu diperoleh melalui kawan ketika bertemu di kedai makan, baru-baru ini.

“Ketika bertemu, ada rakan memindahkan sesuatu dan bertukar-tukar mesej di telefon bimbit menggunakan kaedah ‘bluetooth’.

“Saya yang kehairanan cuba meninjau sebelum terkejut mendapati ia rakaman sepasang kekasih yang memadu asmara di dalam kereta dan atas katil,” katanya.

Menurutnya, rakaman aksi panas di dalam kereta selama enam minit pula menunjukkan seorang lelaki memandu sambil meraba teman wanitanya yang bertudung.

“Walaupun wanita bertudung dan berbaju kurung itu tidak berbogel, rakaman menunjukkan dengan jelas kedudukan tangan teman lelakinya iaitu di celah paha gadis itu.

“Perbuatan gadis ini jelas menunjukkan perbuatan tidak bermoral, tambahan pula dia berbaju kurung dan bertudung,” katanya.

Menurut Aidin, hampir semua rakaman itu menunjukkan gadis memakai baju kurung dan bertudung sehingga digelar ‘ustazah’.

“Mungkin video ini untuk tontonan peribadi mereka berdua tetapi terlepas ke tangan orang lain hingga ia diedarkan dan menjadi tontonan ramai,” katanya.

Seorang lagi yang hanya mahu dikenali sebagai Atang, 26, berkata dia memperoleh rakaman itu melalui pemacu USB yang dijumpainya.

“Saya fikir penyimpan bersaiz 4GB itu mengandungi dokumen penting tetapi terkejut apabila mendapati ia dipenuhi rakaman aksi lucah gadis bertudung bersama pasangannya.

“Sebanyak lima rakaman antara 11 hingga 30 minit ini memaparkan aksi seorang gadis memadu kasih bersama teman lelaki,” katanya.

Menurutnya, ada rakaman itu dipercayai dilakukan di sebuah bilik asrama kerana keadaan suara yang bergema dan deretan katil seperti di dalam asrama.

“Malah, satu daripada rakaman menunjukkan pintu bilik diketuk seseorang, menyebabkan pasangan yang tidak berbaju ini terkejut dan cuba menyembunyikan diri.

“Saya percaya ia dilakukan menggunakan kamera rakaman berikutan keadaan visual yang jelas berbanding kamera telefon bimbit,” katanya.

Atang berkata dia yakin pasangan terbabit merakam kelakuan mereka untuk tujuan peribadi dan bukan untuk diedarkan.

“Saya dapat melihat dengan jelas aksi mereka, terutama ketika rakaman di dalam sebuah Perodua Kancil yang menunjukkan gadis berbaju coklat itu melakukan seks oral serta bercumbuan,” katanya.

Jus Lelaki Super Power

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak