Thursday, March 4, 2010

KULAAN MOHSIN - TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT



سُوۡرَةُ النِّسَاء
وَلَا تُجَـٰدِلۡ عَنِ ٱلَّذِينَ يَخۡتَانُونَ أَنفُسَہُمۡ‌ۚ إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُحِبُّ مَن كَانَ خَوَّانًا أَثِيمً۬ا (١٠٧)


An-Nisa
Dan janganlah engkau berbahas untuk membela orang-orang yang mengkhianati diri mereka sendiri. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang selalu melakukan khianat, lagi sentiasa berdosa. (107)


Apa yang diterangkan oleh beliau ketika Sidang Media semalam yang menyatakan bahawa beliau meninggalkan Pakatan Rakyat atas isu tidak bersetuju dengan pendirian PKR berhubung isu Allah. Bukan Hj. Mohsin ker mungkin adek kembar kepada Mohsin kalau bukan dia. Lihat raut wajah dia betul-betul(Disini).

Apakah Hj Mohsin tidak terjumpa ayat allah di dalam Alquran yang menceritakan perihal khianat. Kepada pengundi Bagai Serai anda telah memberi mandat kepada Hj Mohsin yang untuk memimpim anda. Itu adalah amanat anda kepada beliau, kini beliau mengkhianat akan amanat tersebut

Kini walaupun musim kemarau, Arus semakin deras untuk menghanyut katak yang tidak ada pendoman jati diri. Mungkinkah bila arus berhenti nanti katak yang di bawa arus tersebut akan terdampar di tebing atau akan menerima nasib seperti habuan memancing ikan haruan bagi kaki pancing







1 comment:

kijang said...

SALAM AYID
LOMPAT SI KATAK LOMPAT..
MEREKA NI PANTANG NAMPAK DUIT, MATA DUITAN.. XPERLULAH CAKAP YANG MEREKA KELUAR DARI PARTI KERANA IKHLAS PERJUANGAN KE KERANA ISU ALLAH KE..

YANG SEBENARNYA NAK DUIT, WAUU KAYA LAH MEREKA LEPAS NI...

TAPI KITA LIHATLAH PRU13 NANTI, BOLEH BERTAPAK LAGI KE TAK MEREKA YANG MELOMPAT NI...

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak