Thursday, August 4, 2011

KP Biru Kod 71(Kelahiran Luar Negara)Weh, dia dh Jadi macm Kita

kad pengenalan biru dengan kod 71 (kelahiran luar negara)...lorr....depa leh ngundi weyhh....!!! depa sama tarap ngan kita weyhhh....!!! depa pun buleh jadi menteri weyhh...!!!


Sampai bila kita nak jadi bodoh weyhh, Apa nak jadi Negara kita sekarang weyhh

2 comments:

otaklunyai said...

Ini sudah jadi kes mendurhaka kepada Yang diPertuan Agong... kalau kena kat org lain simangkok ni dah heboh dah dan cepat2 tangkap... tapi rupa-rupanya dialah pengkhianat kepada negara dan rakyat yang sebenar.

Marilah kita beramai2 berdoa kehadrat Allah S.W.T dibulan yang amat mulia ini semoga negara kita dan anak cucu kita dilindungi dari musibah pengkhianatan pemimpin kita sendiri. "Ya Allah Tuhan Yang Maha besar Dan maha Gagah Perkasa, kami hamba-hamba Mu yang lemah ini berlindung dengan Mu dari segala pengkhianatan dan kezaliman pemerintah kami yang jahat dan zalim. Selamatkanlah negara kami dan anak cucu kami serta hamba rakyat yang tidak berdosa dari kezaliman pemimpin-pemimpin dikalangan kami. Kami bermohon Ya Allah agar ditimpakan balasan yang setimpal dengan pengkhianatan mereka dan mereka yang bersubahat melakukan pengkhianatan ini agar menjadi pengajaran. Ya Allah gantikanlah kami dengan pemerintah yang baik dan adil serta pemerintah yang menjaga Agama Mu agar mudah untuk kami mentaati Mu Ya Allah.

Diatas keberkatan bulan yang mulia ini dan diatas ibadah puasa kami hamba rakyat yang teraniaya dan anak-anak kecil yang tidak berdosa, kami memohon agar dimakbulkan doa kami Ya Allah. Hanya Engkaulah sebaik-baik pemberi pertolongan dan pemberi pembalasan.

Anonymous said...

Post paling bodoh.
Kau kata kelahiran luar negara kan.
Apa takde ker warganegara malaysia yg lahir luar negara.
mestila boleh undi bodoh..
Kawan aku mak bapak morg malaysia. die lahir luar negara mestila 71.
bodohla admin..
bodoh sangat!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak