Thursday, December 9, 2010

Kami Sokong Tokguru

KALI INI AKU NAK SOKONG NAJIB HEHEHE

Assalamualaikum dan salam blogger,Tadi saya terbaca satu berita kat bernama pasal satu kenyataan Najib yang sangat -sangat betul walaupun keluar dari mulut seorang Najib,keh keh keh.
maka kali ini saya ingin mengumumkan saya menyokong penuh kenyataan yang dibuat oleh Najib.Tapi saya sedikit kecewa kenapa kenyataannya tidak sama dengan tindakannya.

Ini kenyataannya yang dilaporkan oleh Bernama.
Masyarakat Harus Promosikan Islam Secara Bersungguh-Sungguh - PM
8 Disember -- Perdana Menteri berkata masyarakat harus mempromosikan Islam secara bersungguh-sungguh dan memperkenalkan Islam yang betul kepada dunia.

Datuk Seri Najib berkata masyarakat dunia tidak perlu takut dan bimbang atau fobia terhadap Islam kerana agama itu tidak jahat dan tidak ganas, seperti yang dicatatkan dalam perlembagaan tertinggi Islam iaitu Al-Quran.

Perdana menteri turut menyeru umat Islam supaya menguasai media untuk perbetulkan persepsi masyarakat dunia bahawa Islam sebenarnya merupakan agama yang betul, indah, menarik.

Beliau berkata demikian ketika melancarkan stesen televisyen Islam pertama negara, TV al-Hijrah di kompleks Pusat Islam di ibu negara malam tadi.


tapi ini tindakannya selama ini
Upacara puja Patung di hari pahlawan
Membiarkan Isterinya hina islam
macamni ke cara Islam yang betul??


-Kenyataan menghina Islam-



20hb April 1983 kepada para wartawan: “Negara akan huru-hara sekiranya undang2 Islam dilaksanakan.”

Datuk Seri Najib Tun Razak, bercakap kepada wartawan, 20 April 1992 : “Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawab jika berlaku huru hara, ketidakstabilan politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan kegelisahan rakyat apabila hukum hudud dilaksanakan di negeri itu.rakyat harus menyoal perlaksaaan hukum itu menguntungkan atau menyebabkan perpecahan pertentangan dan ketidakstabilan politik. Tidak semua negara Islam mengamalkan hukum hudud, bahkan ada negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu.”

Dakwaan Akuan Bersumpah Mr. Thagarajoo atas perlakuan bertentangan dengan ajaran Islam. Rujuk akuan bersumpah berikut : atau (klik di sini akuan 1, akuan 2)

Klik untuk besarkan gambar
Kami Sokong Tokguru

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak