Saturday, September 5, 2009

GAMBAR -GAMBAR SEMASA LAWATAN MANTAN TPM KE MASJID JAMEK LAMA GOPENG


Ayid>..Ini dia pengerusi majlis sempena lawatan Mantan TPM ke masjid jamek Gopeng, nak kenal nama tak payah le. Ini lah dia bloger sendiri mahu ingat yang mempengerusikan majlis tersebut. Bukan setakat jadi bloger aje jadi pengerusi pun ok, manthop.


Mantan TPM sedang menyampaikan Tazkirah nya. Antara petikan kata-kata beliau"saya banyak juga dah hafal ayat quran ini semasa dalam dulu. Ni yang tak mahu dok hafal tu pi hantaq ka dalam pulak bagi dia hafal sikit.



Kelihatan dalam gambar YB Adun TEJA betapa anggun bebaju melayu khusuk mendengar Tazkirah daripada Dato Sri Anuar.

Ayid:>>> Orang bukan Islam pun mahu dengan Tazkirah,yang islam tak mahu dengan, malu lah dengan bukan Islam








ayid>>>> marilah kita banyak berdoa, antara petikan doa kita ialah


اللهم أَعِزَّ الإسلامَ و المسلمين , اللهم أَذِلََّ الشِركَ و المُشرِكِين , أللهم انْصُرْ اخوانَنَا المسلمين و المجاهدين و المُسْتَضْعَفِين , فى فلسطين و فى لُبْنَان و فى العراق وفى فيرق و فى كل مكان و فى كل زمان

Ya Allah! Muliakan Islam dan orang- orang Islam. Ya Allah! Hinakan Syirik dan musyrikin. Ya Allah! Tolonglah saudara-saudara kami yang muslim dan mujahidin dan golongan-golongan lemah, di Palestine, di Lubnan, di Iraq, di Perak dan di semua tempat dan di semua masa.

4 comments:

Love Perak said...

bagus2. teruskan perjuangan tumbangkan rejim zalim...takbir...

author faethal said...

Syabas Syeikh!
Takbir!!

Bikir Perak said...

Tahniah pada adun teja... dalam Umngok mampus tak adanya, Keindahan pakatan rakyat tak kira agama atau bangsa. Di akhirat kelak Allah tak pandang satu sen pada bangsapun, cuma amalan dan ibadat kita sesama manusia dan sang pencipta langit dan bumi itu sahaja.

Cuma Yahudi keturunan al Dajjal yang di hina dan di keji Allah kerana perangai bongkak dan tamak tidak terperi kejahatan mereka.

Unknown said...

Takbirr...

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak