Friday, September 4, 2009

PRK KE 9 AKAN MENJELMA DI DUN BAGAN PINANG NEGERI SEMBILAN


ADUN BN bagi Bagan Pinang, Negri Sembilan, Azman Mohd Noor meninggal dunia di Seremban hari ini.

Inilah yang dikatakan takdir..di Kota Siputeh BN berusaha untuk mengekalkan kerusinya tetapi kalau dah janji Allah BN akan hilang satu kerusi maka Allah tunaikan di tempat lain..manusia merancang..Allah juga merancang tetapi perancangan Allah adalah yang terbaik..

bukan kita gembira tentang kematian orang lain..cuma kita nak tekankan disini kalau Allah berkehendak..apa saja boleh berlaku..hanya dengan ungkapan 'Kun Faya Kun'.

Kota Siputeh BN dapat kekalkan kerusinya tapi bakal hilang di DUN Bagan Pinang Negori Sembilan..ini berikutan kematian ADUN BN Azman Mohd Noor..beliau meninggal dunia kerana serangan sakit jantung pada jam 2.30 petang tadi di Pusat Pakar Seremban.


Ayid>>> kali ini mahu tidak mahu UBN pasti berdepan dengan realiti sebenar, PRK pasti di adakan. BN pernah cakap mereka tak akan bertanding jika adun meletak jawatan kecuali meninggal dunia. jeng jeng jeng sekarang dah bertemu kata jodoh nya meningal dunia. Jumpa di sana

1 comment:

Na'im Nikmat said...

Al-Fatihah dari ALLAH kita datang dan kepadaNya kita kembali.Subhanallah kuasa ALLAH kita hanya merancang,UMNO sedaya upaya ingin mengelak PRK namun kuasa ALLAH mengatasi kehendak UMNO.UMNO telah teruk dibelasah 7-1 didalam liga PRK.Apakah UMNO mampu menerima kekalahan yang ke-8kali berturut-turut.Tapi PR diharap harus berkerja keras disertai tawakal kpd ALLAH supaya kemenangan berpihak kpd kebenaran..Takbir!!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak