Thursday, August 20, 2009

2 PERMATANG 2 KALI SUMPAH PERMATANG PAUH SUMPAH PERMATANG PASAIR PUN NAK SUMPAH


Lagi Sumpahan Dari Umnobn Bagi Menyelesaikan Kekalutan

Bernama melaporkan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir Rohaizat Othman supaya memberi kenyataan bersumpah jika perlu bagi menjelaskan kedudukan sebenar isu pembatalan lesen guaman sivilnya.

"Apa pun yang mustahak, kita bagi kenyataan yang betul. Saya telah bagi tahu Rohaizat bahawa kalau perlu beliau akan bagi kenyataan bersumpah untuk menjelaskan kedudukan sebenarnya supaya tidak ada pihak yang menyelewengkan kenyataan. Saya tidak tahu apa agenda Majlis Peguam sebab dengan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) tidak ada masalah, Majlis Peguam agak terlalu sibuk sangat dengan hal ini."
- Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri


Moral>>>>>>>Sumpah sana sumpah sini. Dapatkah umno mempertahankan calun nya dengan sumpah(Moral: Sampai begitu sekali sikap timbalan perdana menteri kita bagi meraih simpati pengundi Permatan Pasir. Jangan bermain dengan sumpah nanti akan meranapkan lagi parti yang dah hampir rebah. Najib pernah bersumpah bagi menjerut penyokong Anwar Ibrahim suatu ketika dahulu. Namun sumpahnya tidak perjaya mengalih perhatian rakyat Marhaen melainkan berpatah balik membuka kebenaran yang selama ini umnobn sorokkan)

No comments:

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak