Friday, October 19, 2012

EDISI GEMPAR!!! Najib Nak Masuk Skolah Pondok! ~ Era Pasca


Bagaikan x percaya!!! Katakanlah ini FITNAH dari Ustazah Gila Glamer, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang makin hari aku tengok makin x cukup kain tudungnya... Makin singkat!!! Dia kata Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Mohd. Najib Tun Razak nak masuk SEKOLAH PONDOK mulai 8 November ni..
Dr Mashitah dijemput oleh IKIM.fm membincangkan isu program yg dirancang oleh kementerian untuk rakyat. Salah satunya Menurut Mashitah.. Najib akan masuk sekolah pondok pada 8 Nov 2012. Kah kah kaaaaaaaaaaaaaahh!! Gile lawak!!!

Sebenarnya camni, Najib akan menghadiri program bersama mudir dan sekolah pondok seluruh negara di Masjid Taman Bukit Indah, Ampang, Selangor pada 8 Nov 2012. Program itu di buat sempena pelancaran Yayasan Pembangunan Pondok 1Malaysia. Menurut Mashitah, program tersebut dibuat bagi mengiktiraf institusi pondok yang banyak menyumbang kepada pembangunan insan di negara ini.
Jap jap.. Cukup terdesak Najib kali ni.. sekolah pondok pun nak buat 1Malaysia. Adakah korang terfikir sesuatu? Adakah Dr Mashitah sudah lupa? Atau Najib yg terlupa sebenarnya Umno BN yang tidak mengiktiraf institusi pondok malah memberi pelbagai tekanan agar institusi pondok ini tidak berkembang. Umno BN meminggirkan golongan agama, golongan agama di perlukan untuk tujuan tertentu sahaja.
Jadi.. Program seperti x ubah hanyalah bertujuan memancing undi bagi pilihanraya semata-mata. Terdesak sungguh hingga tahap ni!!!
  Baca lagi: Era Pasca

2 comments:

Anonymous said...

najib nk ajar bab najis mughallazhoh kt tok2 guru pondok..najib kn sorg yg celik agama

Anonymous said...

HAHAHA LAWAK2

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak