Sunday, April 22, 2012

Bila Ustazah Hari minggu menuis dalam Sinar Harian

(Saya Petik) Menurut Musyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat, antara sebab Pas berbaik dengan DAP ialah kononnya untuk menyebar mesej Islam kepada mereka. Malah, beliau menyokong apabila Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng menyamakan dirinya dengan pemimpin Islam Umar al-Khattab. Hakikatnya, bukan sahaja tidak ada seorang pun pemimpin DAP yang faham atau masuk Islam, malah pemimpin parti cauvinis itu menjadi lebih berani dan keterlaluan kerana seolah-olah mendapat lesen daripada pemimpin Melayu-Islam Pas untuk bersikap biadab. Akhir-akhir ini, nampaknya segelintir pelajar di IPT pula mengikut cara pemimpin-pemimpin pembangkang dalam cara meluahkan perasaan mereka. Memprotes di jalan raya bagaikan satu budaya baru, walaupun menyusahkan orang ramai dan merugikan banyak pihak. http://www.sinarharian.com.my/kolumnis/dr-mashitah-ibrahim/mantap-tatasusila-elak-kebiadaban-1.41576

10 comments:

Tebuan said...

Bilalah agaknya ustazah ni nak jadi JANDA ya? He..he..he...

Teringat pula cerita Musang Berjanggut... Ustazah ni kategori mana hah,"BETINA atau PEREMPUAN"

Amuraria said...

ALAHAI USTAZAH YANG LECE CACA MARBA PUN HARUS AAR ;)

kartunboy said...

aku nampak coli warna oren...kesian kat laki dia terpaksa tanggung ---
mintak empunya blog ni kasi blur sikit kat situ ..aurat tu malu dia..

Ajma said...

Apa khabarnya emak mertua beliau Ustazah Zubaidah ? Khabarnya membawa diri ke Paya Jaras dalam keadaan keuzuran ? Kesian Ustazah Zubaidah yang beranak tunggal itu . Kenapa beliau membawa diri ? Jom kita ziarah beliau . Banyak cerita dari beliau untuk di jadikan kisah & tauladan kepada masyarakat !

Anonymous said...

Apa kejadahnya 'ustazah' ni pakai mcm ni?dah mcm penari gelek muka stim semacam je.....

Anonymous said...

she is a joke lah. Nobody cares about this ex-ustazah anymore.
Aiyooo macam ni ke ustazah al azhar graduate? We all yg free hair ni pun dah mula sedar pakai hijjab..but we wont insult Islam by wearing hijjab and nampakkan bra macam tu..gila ke apa?

Tinta.Muallimah said...

ustazah akhir zamannnn....pelacuranpun jadi halal kalu darurat..

Anonymous said...

Bila dh terlampau sayang kn dunia begitu lh jadi ny.Cerita fitnah pun sanggup di jaja.Padahal bukan dia tk tau hukum.Tp RM dh mengaburi mata ny.Matlamat ny hanya kedudukan dn harta.Hukum tolak ke tepi!

Captain said...

salam ya akhi,

USTAZAH NI!,...HARI-HARI MAU LOO.

Anonymous said...

Sedih btul tengok makcik ni,dulu2 semasa d awal kemunculannya tak la begini penampilannya sejak 'berjuang' dlm umngok wajahnya semakin'gebu'bedak pun dah tebal 2inci tudungnya semakin pendek menampakkan dada dan susuk tubuhnya.... ini la dia contoh terbaik ustazah d akhir zaman

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak