Saturday, May 21, 2011

Budak Sekolah BANGGA rakam buah dada sendiri! -update


Apalah nak jadi dengan budak sekolah sekarang ni? Semenjak wujudnya Sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka, ada sahaja perangai tak senonoh budak-budak sekolah didedahkan di media. Kali ini kisah seorang pelajar sekolah perempuan didedahkan oleh sebuah blog hotmalays.blogspot.com. Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam aksi jijiknya melakukan onani serta menunjukkan dan merakam kemaluannya melalui telefon mudah alih (handphone).

Semenjak wujudnya Sekolah yang membela pelajar terlanjur oleh Ali Ketam, budak-budak sekolah kini semakin berani menunjukkan aksi jijik dan meng 'upload' video-video lucah mereka ke internet untuk dijadikan tontonan umum. Kini mereka tidak perlu bimbang kerana nasib mereka sudah terbela.

(baca selanjutnya .....)

Nampaknya semakin berkembang maju sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka ye. Satu demi satu bakal pelajar termengandung menunjukkan wajah untuk diinterview oleh pihak pengurusan sekolah termengandung Ali rustam (STAR). Adakah mendaftar ke Sekolah Harapan Ali Ketam kini sudah menjadi kebanggaan?

Mungkin mereka mengejar populariti memandangkan setiap pelajar baru di Sekolah Harapan Ali Ketam akan mendapat liputan terbaik media.


Dun MERLIMAU leh buat lagi 3 sekolah untuk anak2 gadis yang mengandung anak luar nikah.. hahaha

Era Pasca

6 comments:

Unknown said...

Teruk teruk teruk,astaghfirullah tertengok juga aku ,hehehe
lain kali jgn taruk gambar ye :)

Anonymous said...

Budak tu ambil gambar buah dada dia satu hal yang engkau taruh gambar ni dalam blog ni apa hal pulak. Kalau kau mengaibkan orang tak pa..

Anonymous said...

amik video xpe..bukan leh jadi bukti..ada ke saksi dalam video tu?anwar boleh xkan orang lain xleh kotttttttttttttttttttttt

mohd abu said...

Sebelum skolah itu dibuka, benda2 ni dah ada, cuma x terzahir pada telefon bimbit dan camera digital. Usah kita salahkan oranglain kalau kita punya hak menegah kemungkaran. Belum kena pada anak2 kita, memang kita akan melalak salahkan orang lain, tetapi bila dah terkena, menangis selama2 nya pun dah x berguna. Muhasabah diri kita dulu sebelum menyalahkan orang lain.

Anonymous said...

ala,bnd ni wujud dr thun 2000 kot.mle2 phone camera kuar dlu pn da blambak vdeo xsenonoh.skolah tu pn wujud sbb nk setelkan bdk2 tu.ade gak tmpt nk bgantung harapan.cbe pk korg tu tmpt dorg.

Nafis said...

Hai saya datang dari tahun 2021

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak