Monday, April 4, 2011

Mungkin Bernama salah lapor (kenyataan PM)."

Laporan Bernama

Dalam laporanya sebelum ini, Bernama melaporkan, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yakin BN dapat merampas semula Pulau Pinang pada pilihan raya umum akan datang ekoran terdapat tanda-tanda angin perubahan yang berlaku di negeri itu.

Katanya dalam tinjauan beliau ke Pulau Pinang hari ini (2 April) banyak pihak meluahkan kekecewaan terhadap kerajaan negeri di bawah kepimpinan semasa, dan mereka mahukan perubahan.

Hari ini pula kata BERNAMA salah Lapor - Apa ini mana satu yang betul?

KUALA LUMPUR, 3 April: Presiden Gerakan, Dr Koh Tsu Koon menafikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, Barisan Nasional (BN) akan rampas kembali Pulau Pinang sebagaimana yang dilaporkan Bernama.

Menjelaskan laporan Bernama yang disiarkan sebuah laman web, Koh berkata, Najib tidak pernah seyakin itu ketika bercakap kepada media di Pulau Pinang semalam.

Harakahdaily

3 comments:

Amuraria said...

BERNAMA YANG TERNAMA HAHAHA ! SEMUA AKHBAR DAN MEDIA ARUS PERDANA MILIK PARTI SEKUTU APCO MANA ADA TELUS DAN JUJUR ! BOLEH KIAMAT KOT JIKA AKHBAR-AKHBAR TANDAS NI SEMUA TELUS DAN JUJUR ! MANA ADA SATU PUN AKHBAR ATAU MEDIA CETAK/ELEKTRONIK UMNO@APCO-BN PERNAH JUJUR ? PODAAAH KELENTONG SELALU BOLEH LA !

Anonymous said...

cerita pelacur kene tangkap malam maulidur rasul di kelantan tak nak ckp ke? tak jauh dgn rumah MB kan? ye la nape lak MB diam je, kalau tempat lain berlaku sikit nye kuat komennya, malu la kan Bandaraya Islam la katakan, bukan situ je belakang tokong hindu KB Mall, jalan belakang dekat Ambank tu, ade banyak lagi la,

Anonymous said...

Salam sahabat, kita ni kalau perkara yg belum pasti jgn lah bercakap seolah kita tahu semuanya, kita ckp orang lain fitnah terkadang kita pun juga memfitnah, pada tuhan siapapun kau tak ade parti PAS tak ade UMNO, yg berdosa tetap berdosa, kalau tak tahu kenapa dan mengapa baik diam, jgn taburkan dakyah yg direka ikut fikiran kita untuk menjatuhkan lawan, berdosa sahabat

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak