Friday, March 18, 2011

Tangkapan khalwat terbesar, dalam tempoh 2 tahun. Memalukan menjijikan


Dalam rangka menjaga fitrah wanita, Islam menganjurkan agar wanita hendaknya lebih banyak tinggal di rumah (QS. al-Ahzab [33]: 33)

Inilah bukti bilamana Quran dan sunnahnya di tolak dlm dasar pemerintahan. Maksiat berleluasa dan tidak dibanteras dngan serius..hukum Allah diketepikan!!

Dalam buku Petunjuk Jalan bab Tumbuhnya Masyarakat Islam dan Ciri Khasnya, Sayyid Qutb menulis: ”Sesungguhnya dakwah Islam yang dibawa Nabi Muhammad shollallahu ’alaih wa sallam merupakan mata rantai terakhir dari rangkaian dakwah dan serua...n ke jalan Islam yang telah berjalan lama di bawah pimpinan para Rasul dan utusan-utusan Allah yang mulia. Dakwah ini di sepanjang sejarah wujud manusia mempunyai sasaran dan tujuan yang satu. Yaitu, membimbing manusia untuk mengenal Ilah mereka yang Maha Esa dan Yang Maha Benar, agar mereka menyembah dan mengabdi hanya kepada Ilah Yang Maha Esa dan mengubur segala penuhanan terhadap sesama makhluk.

2 comments:

Nurliza Mohd Nasir said...

always proud to be MUSLIM.

Cuma, apa yang dilakukan saudara seagama membuatkan diri terkedu sendiri. Masih banyak tanggungjawab sebenarnya untuk mengajak masyarakat kepada ALLAH.

Mohamadazhan.com said...

salam

memalukan umat kita...ni hasil didikan UMNO kepada rakyat...

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak