Sunday, January 2, 2011

MASIH ADA LAGI PENGIKUT KAUM UMAT NABI LUTH!!!! DI MALAYSIA MEREKA DI LINDUNGI - ADUH ADAEH....MALANGNYA



Nabi Muhammad bersabda, maksudnya: "Perkara yang paling aku takuti menimpa ke atasmu adalah perbuatan kaum Luth. Dilaknati mereka yang melakukan perbuatan seumpama kaum Luth." (Hadis riwayat Ibn Majah, at-Tirmidzi dan al-Hakim)

Kisah... ini diceritakan dalam al-Quran melalui beberapa surah, antaranya surah al-Akabuut, an-Naml dan al-Hijr.

"Dan Nabi Luth juga tatkala ia berkata kepada kaumnya: Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji sedang kamu nampak kejinya?

"Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki, bukan perempuan kerana memuaskan nafsu syahwat kamu. Bahkan kamu kaum yang jahil." (an-Naml:54-55)

"Nabi Luth berkata: Di sini ada anak-anak perempuanku, kalau kamu mahu melakukan. Demi umurmu, sesungguhnya mereka membuta-tuli dalam kemabukan maksiat mereka.

"Akhirnya mereka pun dibinasakan oleh letusan suara yang menggempakan bumi, ketika matahari terbit. Maka, Kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang-terbalik dan Kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang dibakar." (al-Hijr: 71-74)

4 comments:

Juragan said...

Puak-puak Umno mana tahu "Laknat" Allah..janji puak GAY boleh sokong mereka kira halal la..hampehhh

goodlistener said...

Hai siapa yg sokong salah seorg pengikut setia gay iaitu aljuburi dan siapa yg sokong dan pertahan mati2an gay ni.....jd siapa yg akan di laknat oleh Allah......sedarlah diri sebelum kita menempelak org lain

Anonymous said...

siapa aljuburi yang dimaksukan?, rais alpukimakindon atau najib bapak anak atantoya???.

Anonymous said...

LA..bakal PM koorg in the making kan GAY gak...korg tanya la die..hahaha...anwar is gay.....hanya yg buta hati jer yang tak kenal GAY dan kaki kencing..anwar tak pernah menafikan..cuma cakap ini konspirasi..kalau berani saman la ummi halfida+nalla...ramai sangat da di sontot..kalu sorang tu ok la...tp politik punye pasal..takpa...siapa yang bangkitkan isu Anway GAY kat parlimen..kapral sigh..tp masa tu anwar dalam kerajaan..sekarang mcmmane...kaji balik la..tengok temuraman anwar dengan wartawan luar negara...anwar langsung tak menafikan bila ditanya pasal dia GAY or not...

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak