Sunday, January 9, 2011

Guru diberi amaran undi BN – Mazlan

LABIS : Timbalan Menteri Pelajaran, Dato’ Dr Wee Ka Siong bersama Pengarah Pelajaran negeri Johor, Markom Giran mengingatkan semua guru-guru perlu mengundi BN dan mempercepatkan mesyuarat PIBG Januari ini.

Demikian pendedahan oleh Timbalan Pengarah 1, Jentera Operasi PRK, Mazlan Aliman yang mendakwa Ka Siong bersama Markom telah berkempen awal supaya guru-guru menyokong calon BN dalam PRK Dun Tenang.

Katanya, mereka juga telah mengarahkan supaya mesyuarat PIBG ditambah dengan program sampingan dipercepatkan Januari ini yang setiap tahun diadakan pada bulan Mac.

Menurut beliau, tindakan Ka Siong dan Markom itu menyebabkan guru-guru tidak berpuas hati kerana menambah bebanan guru-guru dalam bulan Januari.- Baca lagi

Mazlan yang juga Ketua Penerangan PAS Johor mendapati Jabatan Agama Islam Johor (Jaij) juga telah turun ke Dun Tenang bersama Penasihat Agama Johor, Dato’ Noh Gadut. Jabatan Hal Ehwal Orang Asli juga dimaklumkan telah turun berkempen walaupun hanya ada 100 orang


1 comment:

Anonymous said...

Kepala bapak mertua laki mak dia!!!
Ingat ko byr gaji cikgu2 ne pakai duit bapak mertua laki mak engkau ker UMNO???
Ko igt besar sgt ker gaji yg korang kasi tuh!!!
Minyak korang naikkan,tol ko naikkan,gula ko naikkan sampai semut2 pun jd kebulor,lps tuh ada hati nk buat muka x malu nk paksa2 org sokong Parti bodoh x reti mengurus negara ko tuh!!!
Lahabau punya barua!!!
Klu Cikgu yg ramai takut dgn pagardawai2 yg sedikit tuh,maka teruslah hidup mcm kambing yg x kisah dihalau keluar kandang dan makan rumput ikut mana selera serigala nk letak korang!!!

follow on fb

share

Share |

BLOGGER PERAK

BLOG BLOG PANAS

BLOG PIMPINAN PAS/PR

BLOG MUSLIMAT

Blog Masjid

Blogroll

Archives

Related Posts with Thumbnails

Header bergerak